Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Haziran '09

 
Kategori
Şiir
 

Erkek bildim

Erkek bildim
 




Attila İlhan' a


erkek bildim
şehirler gibi açtılar

ne çok kadın sevdiler
çiçekler gibi

güneşi
geceyi
kendileri bildiler
ne çok renktiler

ne çok zevktiler
bir olta başında
şişeyi devirdiler

.


erkek bildim
şiirler gibi sustular

ne çok kadın sevdiler
yağmur gibi

sazı
sözü
kendileri bildiler
ne çok sestiler

ne çok zevktiler
bir masa başında
şişeyi devirdiler

.

erkek bildim
resimler gibi donuktular

ne çok kadın sevdiler
buz gibi

karı
kışı
kendinden bildiler
ne çok yeldiler

ne çok zevktiler
bir ateş başında
şişeyi devirdiler

.

erkek bildim
cisimler gibi yoktular

ne çok kadın sevdiler
ruh gibi

varı
yoğu
kendinden bildiler
ne çok erktiler

ne çok zevktiler
bir göğüs ucunda
hayatı diplediler




başı sonu - ben diyen cümleleriyle
adamlıktan nasibini almadan kendini nimet sanan
kaç erkek bildim

yokluğum kadar dünyası
 
Toplam blog
: 88
: 392
Kayıt tarihi
: 13.11.07
 
 

Nisan -1970 İstanbul doğumlu. Genç Kuşak Aktüel dergisi genel yayın koordinatörü. Haftalık yayımı..