Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

19 Şubat '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Erkek dediğin RECEP İVEDİK gibi olacak!

Erkek dediğin RECEP İVEDİK gibi olacak!
 

RECEP İVEDİK Hayalimdeki Adam! Milliyet.com.tr


Recep İvedik Hayalimdeki ADAM!

- Benim bildiğim erkek, saçlı, sakallı, böğrüne kadar kıllı, ne bilim valla, pantulu üç pileli, ayakabısı yumurta topuk, elinde tespihi, saçı jöleli boyalı bişi işte.. Erkek gibi yani..

- Ne demek erkek gibi yani? İnsanları zorla kalıplara sokmaya çalışmayın hanımefendi. Hele de erkekleri hiç..

- Mesela ben şöyle düşünüyorum! Biyolojik olarak erkek doğan bir kimse, hormonal bir bozukluğu da yoksa o zaten erkektir.. Gibisi de yoktur..

- Çok haklısınız efendim. Bizim toplumumuzda yıllarca hep yanlış yönlendirilmekten bir türlü kendini bulamadı bu erkek milleti.. Şunu demek istiyorum! Malesef ülkemizdeki bir çok erkeğin karekteri oturmuş değil. Hepsi ayakta..

- Bakın hanımefendiciğim konuyu biraz açar mısınız tam olarak anlıyamadım da kısacası ne demek istiyorsunuz?

- Aaa anlaşılmıyacak ne var Beyefendiciğim, ülkemizdeki bir çok erkek henüz kendini bulamadı diyorum! Daha karekteri bile yerli yerine oturmadı..

- Peki Rana Hanım sizin bu düşüncelerinizi erkekler biliyor mu?

- Siz ne demek istiyorsunuz? Erkek dediğin benim lafımı da bilir.. Hem bilmiyorsa bu onun sorunudur benim değil..

- Peki erkeklerin erkekliğinden ne zaman kesin olarak şüpheye düşersiniz?

- Bana bakınız. Siz şimdi beni aklınızca tongaya mı düşürmek istiyorsunuz? Yemezler. Henüz erkeklere ağlama serbestliği verilmedi. Neymiş efendim erkekler ağlamazmış, erkek adam korkmazmış, erkek adam ev işi yapmazmış, bulaşık kaşık yıkamazmış, vs. vs. vs. hem siz kim oluyorsunuz da bana bu soruyla dikleniyorsunuz?Birilerinin size erkek gibi erkek dediğinden olsanız n'e olur?

- Rana Hanım lütfen sinirlenmeyiniz. Güzel güzel konuşuyoruz şunun şurasında. Hem kadın erkek ilişkilerini çokça yazan biri olarak size sormak istedik. Ayıp mı ettik?

- Sormayınız demedik ki efendim. Buyurunuz sorunuzu tekrarlayınız. Ama adam gibi sorunuz.

- Sevgili Rana Hanım, sizce erkek kime denir? Erkek gibi erkek nasıl olmalı?

- Ben buna cevap veremem. Çünkü;sakıncalı!

- Ne demek efendim. Özgürce erkekleri tartışıyoruz. Rahat olunuz.. Gocunmayınız..

- Sayın Beyefendi, ben rahat olmasına rahatım da erkeklerden yana ufak bir rahatsızlığım var. O da şu!
''Erkeklik organına sahip olan herkes kendini erkek sanıyor'' bende kadın olarak bir tek buna gocunuyorum..

- Kendi görüşlerinizde haklı olabilirsiniz.. Bunlar genel görüşlerinizdi ben öyle anlıyorum.. Peki Rana Hanım, bu soruyu sormaya aslında çok çekiniyorum ama erkekliğime laf ettirmek istemediğimden hemen sormak istiyorum!
Sizin erkeğiniz nasıl olmalı?

- Rica ederim efendim.. Ben de ne zaman soracaksınız diye, heyecan içinde beklemekteydim..

Benim erkeğim bir başka olmalı: içmeli, zil zurna sarhoş olmalı. Gölgesiyle bile kavga etmeli. Her hafta maça gitmeli ve sesi kısık dönmeli.. Maça giderken yanında mutlaka döner bıçağıyla makinalı tüfek götürmeli. Canının çektiği her kadınla beraber olmanın yollarını bulmalı, yoksa çok ayıp beni rezil etmemeli.. Eve gece yarısı gelmeli.. Sigara ağzından düşmemeli.. Tıraşı derhal kesmeli ve şöyle kıllı kıllı sakallı gezmeli.. Kılığına kıyafetine çok dikkat etmeli.. Gömleğinin en az üç düğmesi her zaman açık olmalı.. Beni her zaman ikna etmesini bilmeli.. Eğerim benim haberim olmadan beni bir kaç kez de aldattıysa, o zaman o erkek süper erkektir.. Beni küfürleriyle beslesin yeter.. Böyle bir erkek nerede sen ondan haber ver?

<ımg src="http://www.yazarkafe.com/images/blog/BYAj3gUzD4DR.jpg" border="0">

Yazan mı? Kadının biri işte!
 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..