Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ekim '09

     
    Kategori
    Erkek Modası
     

    Erkek modası

    Erkek modası
     

    erkek modası


    Yüzyıllardır kadınlar ve kadınların karmaşık yapıları üzerine yazılıp çizilmiş, anlamlar aranıp yüklenmiş ve hala ahh kadınlar diye başlayan cümlelerin başlangıçları iç çekişlerin önüne geçememişken soruyorum neden sadece ahh bu erkeklerin aldatma hikayeleri madalya takılası törenler misali şayiaların ötesine geçemiyor.

    Erkek modası nedir öncelikle

    İçimden bir şeyler yazmak geçti haydi kızım dedim kendime yaz bakalım. Lakin sayfadan kategori seçerken başlıklar arasında bulunan bu erkek modasına takılı kaldım. Ceket, pantolon, iki küçük koldüğmesinden (hani şarkısıda var) öte başka şeyleri çağrıştırdı bende. İtiraf ediyorum ben erkekleri kıskanan bir kadınım. Yaşlandıkça değerleniyorlar mübarek . Göbek - balkon, beyaz saç - karizma, kabalık - sert erkek v.s. örnekler çoğalabilir ama ben yazıp aklıma getirdikçe sinir oluyorum okuyan herkes nasıl olsa gerisini bilir. Gelelim erkek modasına esasen bence erkeklerin moda umurlarında bile değil özellikle kadınların takıp takıştırdıkları sürüp sürüştürdükleri hiç bir şey "istisnalar olabilir" . Hangi erkeğe sorsak ne kadının sürdüğü rimelden haberdar nede son taktığı son moda kemerden. Erkek modası dünyanın kendi ekseninde döndükçe değişime uğrayan tüm insanlığın ki konumuz erkekler erkeklerin kendi değişimleriyle beraber oluşturdukları oluşumlardır. Nedir mesela yaşlandıkça gençleşmek için iksir niyetine göze sürülen genç kadınlar. Evvelinde olgunlaşmak için gençlikte göze büyük görünen olgun kadınlar yani kısacası modanında yaşamında tüm düzenini bu erkekler etkiliyor bence. Ve hala ahh bu kadınlar diye iç çekmiyorlar mı

    Konular örnekler uzun uzun yazılıp çizilebilir ama ben bir tespit daha yaptım. Biz kadınlar için geveze denir hani. Ama kadınlar erkeklere nazaran erkekler hakkında daha az konuşup daha az erkeklere anlam yüklemeye çalışırlar (aldatılma acıları hariç) bir düşünmek lazım bir de bu tarafından. Ahh bu kadınlar, ahh bu erkekler zaman bakalım kimlere ne vakit cömert davranacak şimdilik erkekler önde ehh çıkmadık candan umut kesilmez belki bizde güleriz...

     
    Toplam blog
    : 1
    : 1249
    Kayıt tarihi
    : 12.10.09
     
     

    Kısaca Ege aşığıyım. Doğasına, tarihine, güzelliklerine bayılırım. Okumak en büyük tutkum. Yetenek k..