Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Temmuz '20

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Erkek Ol Erkeklik Yapma

“Erkeklik yapmadıktan sonra erkek olmanın ne faydası var Korkut?”

Erkeklik sadece cinsiyettir.

Erkeğin davranış formatı “karakter” denilen maksatlı plana dönüştürülerek varlığının gayesi dışında kullanılıyor.

Bu şekle erkek deniliyor ve değerlendirme de bu hal üzerinden yapılıyor.

Erkek sırtında dünyayı taşır. Erkek savaşır ölür öldürür.

Oysa fiziki yapısı bu, diğer canlılar gibi bir şekli var.

Pazısı güçlüymüş güç gerektiren işleri görecek. Pazı diye bir şey yok, kollarının şekli öyle, yersen şişer.

Birbiriyle savaşmak dövüşmek, birbirini öldürmek, hamal gibi ağır işler görmek, uzak mesafelere yürüyerek gitmek vs. akıllı canlıların işi olamaz.

Eğer böyleyse biz farklı değiliz, aklımız falan da yok.

Erkeklik yapmak denilen şeylerin tamamı şiddet…

Bir de cesaret diye bir şey uydurmuşlar…

Erkek(insan) bir canlı türü, türüne uygun şekilde yaşayacak. Tanrının görevlisi değil kim uyduruyor bunları.

Öyle bir tanımlama yapmışsınız ki bu türün belki yarısı tanımınıza uymuyor.

Savaşacak…

Gerekirse ölecek öldürecek…

Ben savaşa karşıyım, ölmem de öldürmem de. O zaman ben erkek değilim.

“Hem savaşırım hem sevişirim”

Böyle bir tanım yok. Çizgi film Voltran karakteri gibi.

Kendilerini böyle ifade edenler bildikleri yolda yürüsünler. Kimin erkek türünü temsil ettiğini zaman gösterecek.

Bu abilerimiz ileriki yüzyıllarda avantür film çekilirse eğer Cüneyt’in dövdüğü adam rollerinde…

Nedir erkeklik anlamıyorum.

Bir de insanlık çıktı, ayrıca insan olmamız lazımmış. E insanız işte. Hayır, öyle insana benzemekle insan olunmazmış.

Yetmedi bir de adamlık var Allahım Allahım!

Vallahi de tallahi de yetersizliğin sonucu!

Ben erkek değilim! Ben insan değilim! Ben adam değilim. Bu saçma sapan şeyleri reddediyorum! Ben “İnsan” diye adlandırılan türden bir canlıyım, hepsi bu!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..