Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '10

 
Kategori
Mizah
 

Erkek Osman geliyoor!!

Telâşla Osman’ı aradım!.. Telefonu kapalıydı. Âdetim olmasa da sesli mesaj gönderdim!

“ Neler duyuyorum oğlum? Ara beni!”

Osman çocukluk arkadaşım. Bir video paylaşım sitesinde bunun uygunsuz görüntülerini görmüştüm!

On dakika geçmedi telefonum çaldı! Tanımadığım bir numara!

“Efendim!”

“N’aber Ahmet!”

Bizim Osman!

“Oğlum ne bu hal? Az önce aradım seni, kapalıydın! Mesaj gönderdim! Görüntülerin dünyaya yayıldı haberin olsun!”

“Dinledim mesajını oğlum! Demek yayınlandı görüntülerim!”

“Hem de nasıl! İyi tongaya düşmüşsün!”

Osman gülüyor!

“Ne tongası Ahmet? Ben o kadar acemi miyim oğlum! Aşk olsun yani!”

“Sen mi koydun o görüntüleri yoksa?”

“Tabi!”

Gülüyor bir de sapık!

“Manyak mısın oğlum?”

“İleriye yatırım yapıyorum Ahmet! Kafan o kadar çalışıyor senin işte!”

“Valla iyi yatırmışsın ama anlayamadım konuyu!”

“ Hayırlı bir işe soyundum anlayacağın!”

“Çorapları çıkarmamışsın ama!”

“Aceleye geldi oğlum! Seneye bu kardeşin büyük adam olacak! O kadar derim Ahmet!”

“Osman, patlatma beni kardeşim! Ne hinlikler düşünüyorsun gene!”

“Telefonda olmaz! Yarın gelirim konuşuruz Ahmet! Yalnız şu kadarını söyleyeyim, posterlerimi göreceksin boy boy, erkek

Osman geliyor diye! “

“Ulan, anlamaya başladım galiba Osman! Yarın gel ha; bekletme beni!”

Yarın kesin gelir!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..