Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

31 Mayıs '07

 
Kategori
Mizah
 

Erkek Regl olunca

Erkek Regl olunca
 

- Süleyman yaklaşsana yanıma hayatım. Hem ne diye öyle iki büklüm oturuyorsun ki gel bak yeni kombinezon aldım..
- Sabiş uzak dur benden. Bak muayyen günümdeyim canım. Ayrıca karnım ağrıyor.
- Aaaa Sabiş aşkım noluyor ya Bismillahirrahmanirrahim.
- Şırr raaak kada nakkk
- Niye vurdun ki şimdi bana?
- Canım Süleyman'ım ilk kez regl olana, böyle tokat atılır.. Korkmasın diye bebekom.
- Ee napıcaz yani şimdi?
- Al şunu
- Bunu nereme takıcam
- E yuh ama be Süleyman
- Sabiş bizim erkek çocuklarımız olacak ya onlar da böyle eşek kadar olduğunda regl olucak mı?
- Git babana sor hayatım ya hayret bişi
- Baba benim erkek çocuklarım olunca onlar da regl olucak mı?
- Bak oğlum, deden orada dururken bana sorman çok ayıp

- Oğlumun babası olan efendi huu sana diyorum.. Çocuğun yanında böyle ayıp şeyler konuşmayalım demedik mi?

- Süleyman canım. Niye aglıyorsun hayatım komedi filmi bu
- Nedendir bilmiyorum çingenem çok duygusallaştım ben bugunlerde

- Süleyman dün gece ''...ped'' reklamında tahmin et bakiyim kim vardı?
Bilemedin Kİ :) Kadri İnanmaz.

- Delikanlı adamlar ''...ped'' kullanır Ce Öö diyordu

- Süleyman abi, sen hangisinden kullanıyorsun kanatlı mı?
- Erkek adam kanatlı kullanmaz oğlum.

- Alii arkamı bi kontrol etsene çıkmış mı?

- Abi ya, sen manyak mısın? Ne diye süper ince kullanmıyorsun? Aksi gibi birde beyaz tayt giymişsin
- Ne bilim be koçum. Bunun reklamlarında da hep beyaz tayt giyiyorlar.
- Yok abi bişi. Rahat ol. Pasparlak. Devam et.

- Pişşt, Alii ''orkit'in'' var mı lan?
- Ulan abi, ne otlakçı adamsın ha

- Alii fazla pedin var mı dedim oğlum, acele et hadi
- Valla Süleyman abi paketi yeni attım

- Sabişş
- Efendim Ali'cim
- Benimki bu ay gecikti sanıyorum ya ne yapmam lazım?
- Aliii ina na mı yo ruuummm
- Sakın Aysel'e bişi söyleme.. Ondan değil sanırım.
- Ayyy bana bi şi l e r o l u y o o o

AZ Bİ ZAMAN SONRA

REK LAM LARRR

( Tüm (MB) ve TÜRKİYE aynı anda söylerler )

- ''Biz bu dünyanın (Milliyet Blogun) adam gibi kadınlarıyız, ... ped'siz ne yapar nasıl yaşarız???''

İmza: çin çin hanım

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..