Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Aralık '12

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Erkek Yatakta F*hişe Evde H*nım Sokakta B*yan İster

Erkek Yatakta F*hişe Evde H*nım Sokakta B*yan İster
 

Her kadın biraz M.M. dir bende dahil;-)


 Ay ayy ayyy…

Konu ateş gibi

Yakıcı

Yakıp kavurucu

Tozu dumana karıştırıcı

Kül edici.

Hadi biraz tırıklama olduğunu da itiraf edeyim.

Yılların klişesidir lakin E.Özkök’ün yazısını okuyunca,

Hahhh, tamam dedim

Yine dört ayak üstüne düştün kızım

Ballı şey seni.

Ara notu: Sevgili Ayşe’nin(!) yazdığı konu benim için eskidi, ehu ehu ehuuu….

hadesworld:


Isn’t she lovely? c. 1920s

(People enjoying snow in the 1920s

Evettt yavrular,

Hanım Bayan Kardeşlerim

Adam Erkek Biraderler,

Cinsi bir durum üzerine saltolara başlayacağım.

Pazar sabahı çekilir mi demeyin.(Buraya bir ergen esprisi yapmamak için dilimi tutmaktayım:P)

Sevişmenin konuşulacağı en güzel zaman pazar sabahlarıdır.

Hele sevgilisi olanlar yaşayabilirse tadından yenmez bir durumdur.

Neyse efenimmm.

Erkek adamlar ne ister?

Nasıl kadın ister?

Eğlence zamanlarındaki partnerlerinden bahsetmiyoruz.

O anlarda istediği malum, eğlence,-)

Evlenilecek zamanlarda vuku bulan idrak  gıdıklaması derdim.

Birden ne oluyor biraderlerde?

Eğlenme nerelere kaçıyor?(ikinci ergen…..)

Artık soyadımı vererek şereflendirdiğim hanım bayan abidem benim.

Kütüklüğüm nüfus memurluğunda kalmadı,

Bizzat ,şahsen, kendim de icazet aldım ve tescillendirdim.

Ben adam olarak

Sokakta hanım hanımcık, edepli

Evde maharetli, aşçı, hizmetçi, becerikli

Yatakta Or*spu gibi maharetli  isterim.

Oldu, gözlerim doldu anacımmm(tutamadım bu sefer…)

Bunun karşılığında sen ne veriyorsun kütükten başka?!

Şanlı soyadımı verip, bordo defteri verdim.

Veresiye defteri sanma.

Bu zamanda adam yok

Bu imzanın kıymetini bil,

Bıdı

Bıdı

Bıdı

.

.

.

Eeee, haliniz nicedir?

“Cennet cennet dedikleri

Birkaç köşkle birkaç huri

İsteyene ver sen anı

Bana seni gerek seni”Y.Emre’m

“Dörtlüğü çıkınca der kitabından kazım kazım kazanım alıyormuş talebeler meb öyle buyurmuş!”

Ara didaktik şeysi!

Evettt

Devam

Sevgili Hanım Kardeşlerim

İşimiz zor, zorlu, zorluklarla dolu

Er kişi niyetine didin dur

Akşam da adamı memnun et  jartiyerli tarafınla!

Ne içün?

Saygınlık, itibar, şan şeref….

Sanırsın.

Yok be şeker.

Sadece adamı başka hatunlara kaptırmamak için, dört yirmi dörtlük olmak zorundasın.

Yoksa adam gider, kalakalırsın dımdızlak.

Pekü o senin için ne yapacak?

Hiççççç

Kapı gibin defter var elinde en bordosundan.

Daha ne olsun.

Çırpın dur.

Kadınlık iki kırıtma, iki popo sallama, iki öpücük olsaydı keşke.

Değil işte.

Erkek egemenliğinin, cinsiyet ayrımcılığında üstünlük hizmet madalyası sanılması.

Asırların konusu.

Değişir mi

Yok be tatlım.

Böyle gelmiş böyle gider.

Her ilişkinin bir raconu vardır, kendi içinde,

Oynamaya devam

Oyunbozanlık yapan kel kalsın!

Hoş kel erkekler de seksi erkeklerdir;-)

 

Ritmsel not: Kulağınızda bir melodi.

Tadımsal not: Yudumladığınız bir lezzet olsun.

 Seviyorum laaa ben burayı;-)

 

 

 

 
Toplam blog
: 432
: 6177
Kayıt tarihi
: 08.10.06
 
 

Med cezir içinde kafasına estiği gibi yaşayan bir havva kızı birazcık kağıt kalem aşinalığı olmas..