Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ekim '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Erkek yok mu bu memlekette?

Erkek yok mu bu memlekette?
 

İnanın ki, bu sabah yazı yazmak yoktu aklımda. Sabah işe gelip MB ' yi açana kadar, sadece yazı okuma isteği vardı içimde. Fakat Mb'yi açtım o da ne? Ekran alımlı, hoş, cıbıl kadın kaynıyor. Dört bir yan kadın kaynıyor. Cennete mi düştüm acaba dedim içimden. Sonra kadınlar burada da erkekler nerede dedim.

Kadın tabi ki, doğası gereği daha hoş ve daha estetiktir. Güzellik demektir bence. Hemen her yerde tamamlayıcı öğe gibidir(ben bu durumu sevmiyorum.O ayrı mesele.).Her yerde kadını görebilirsiniz. Ekranda bile hiç konuşmasa dahi her programda, konu mankeni gibi süslü püslü bir kadın bulunur. Bence nasıl olsa bir sürü robotlar yapılıyor. Alıp her programa bir tane yerleştirsinler. Daha iyi olur.

Kadın tabi ki, en önemlisi olarak cinsellik demektir. Sonuçta iki farklı cins var insanoğlu olarak. Bakımlısı, alımlısı, doğurganı kadın olduğuna göre, her platform da kullanılan da kadınlar oluyor. Yalnız cidden yeter artık. Gazete sayfasını açıyorum okumak için her köşede kadın resimleri dolu. Sanki üzerime atlayacaklar. Popolar, göğüsler, bacaklar, dudaklar...Televizyon deseniz daha beter durumda. Neredeyse bütün ünlü kadınların heryerini ezberledik. Artık kendimle ilgilenemez duruma geldim sürekli göğüs, bacak bilimum et parçaları görmekten. Biraz saklayın canım. Herşeyi ortalığa saçmak zorunda mıyız?

Blog da bari bu kadar olmasın veya olsun da dengeli olsun. Mesela neden erkek resmi kullanılmıyor? Çok hoş, güzel vücutlu erkek mankenlerimiz de var bizim. Hatta dünya sıralamalarında dereceleri bile var. Biraz değişiklik yapın bence. Güzel erkek resimleri kullanın. Yine cinsellik yazın. Sonuçta nasıl hava, su varsa cinsellik de var hayatımızda. Sadece artık erkek resimleri görmek istiyorum.

 
Toplam blog
: 265
: 642
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1974 İstanbul doğumluyum. Yüksekokul mezunuyum. Bursa'da yaşıyorum. Her zaman yazıp defterler, aj..