Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '06

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Erkekler...

Erkekler...
 

Hep kadınlar anlaşılmaz denir ve hep kadınlardan yakınılır.Hayır katılmıyorum. Basit birkaç şeyle bir kadının gönlü alınabilir. Bence asıl problemli olan erkekler...

Erkekler hakkındaki genel görüşleri biliyorsunuz,işte benim katılmadıklarım:

1). Erkeklerin kafası basit şeylere çalışır detay düşünmez diyorlar, hiçte değil işlerine geldiklerinde herşeyi çok biliyorlar. Söylediğiniz önemsiz bir şeyi sonradan başınıza kalkmak için hatırlıyorlar veya kendileriyle ilgili önemli bişey olduğunda hemen farkedilmek istiyorlar.

2).Erkekler ilgi göremedikleri,huzuru dışarda aradıkları için aldatırlarmış; ben bunun aksine çokça şahit oldum. Bu bir neden olabilir ama erkekler sadece hayatlarını biraz renklendirmek için de aldatıyorlar. Çünkü onlar erkek ve hayatları hep heyecan içinde geçmeli.

3).Erkeğin kalbine giden yol midesinden geçer; bunada katılmıyorum,tamam bir etken olabilir ama iyi yemek yapıyor diye hiçbir erkeğin bir kadına aşık olacağını sanmyorum.

4).Erkekler evliliğin lafından bile kaçarlar; bu görüşte son yıllarda geçerliliğini yitiriyor gibi. Etrafıma arkadaşlarıma baktığımda erkekler son yıllarda evlilik konusunda daha olumlu, düzenli bir yaşam istiyorlar sanırım.

5).Erkekler sevgililerini kıskandıkları için,dışarda çok süslü olmalarını istemezler; kesinlikle yanlış.Erkekler belli bir sınırı aşmamak koşuluyla sevgililerinin diğer insanlarca beğenilmesini isterler. Her zaman bakımlı ve güzel bir kadınla dolaşmak daha iyidir onlar için.

 
Toplam blog
: 19
: 954
Kayıt tarihi
: 28.08.06
 
 

Evet kendimden bahsetmeliyim. Ben 22 yaşında bir üniversite öğencisiyim.. Her genç kız gibi tabi ki ..