Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

11 Mayıs '08

 
Kategori
Magazin
 

Erkekler ''ek cinsel organ'' taktırabilecek

Erkekler ''ek cinsel organ'' taktırabilecek
 

Sevgili Beyler, ''ek cinsel organınız'' olsun ister misiniz?

Oooo bakıyorum da soru karşısında hem şaşırdınız hemde gözleriniz fal taşı gibi açıldı.. Anlaşıldı.

O zaman zengin erkekler bir adım öne çıksınlar.. Fakirler hayal bile etmesinler ama illaki de bizde ''ek cinsel organ'' isteriz diye tutturanlar varsa onlarda şimdiden para biriktirmeye başlasınlar.. Benden söylemesi kardeşim.. Çünkü sevaptır böyle şeyler. Zaten bu yazıları yazdığım için yeterince günaha giriyorum biliyorsunuz! :(

Hem ben çok eminim.
Neden mi?

Bu yazıyı okuyan bütün erkekler heyecan yaptı şimdi.. Aman ha! Lütfen diyorum! Önce sakin olun ve bu yazıyı sonuna kadar okuyun olur mu sevgili beyefendiler? Allah korusun kalp malp vs. 2020'ye şunun şurasında ne kaldı..

Buyurunuz efendim

Almanya'da Klaus Fieseler adlı bir Sosyolog, siz beyefendiler için, düşünmüş taşınmış ve cinsellik uzmanlarıyla birlikte sokaktaki insanlara değişik sorular yöneltmiş, araştırmalar yapmış.. Bu soru ve cevapları psikologlarlada görüşüp değerlendirdikten sonra, bugünün ve geleceğin cinselliği konusunda oluşan bütün düşünceleri ''2020'nin Seks Mitleri'' adını verdiği bir kitapta toplamış ve piyasaya sürmüş.. (Haber ve fotoğraf:Sabah) Sırf siz mutlu olasınız diye haaa :)

Şimdi gelelim 2020'nin Seks Mitlerine:

1- 2020'de zenginler gen teknolojisi sayesinde üretilen ''ek cinsel organ'' taktırabilecek.
2- Sanal seks olanakları daha da genişletilecek ve bilgisayarlardaki simülasyon araçlarıyla ''gerçek'' seksten farkı olmayan duygular yaratılacak
3- Bilgisayardan bağımsız olabilmek için, insanlar beyinlerine ''orgazm çipleri'' taktıracaklar.
4- Erkekler de doğuracak. Bunun için karın bölgesine rahim yerleştirmek yeterli olacak.

Eeee bu kadar mı?
Daha ne olsun kardeşim ya.. Dünyanın sonu geldi diyorum! Sizler şey fazlalığı derdine düşmüşsünüz ve hala inanmıyorsunuz değil mi?

Yukarıda nasıl benden size söylemesi deyip sevaba girdimse, yine diyorum ki siz bilirsiniz efendiler, benden size kıyameti haber vermesi....

Gönül notum: Allah sizi inandırsın ben bu haberi daha yeni okudum iyi mi?

''Melekler yüreğinizden öpsün efendim''

Çingen Sabiş



ERKEĞİMİ KAYBETTİM HÜKÜMSÜZDÜR:
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=92981

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..