Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Haziran '14

 
Kategori
Deneme
 

Erkekler ağlamaz!

Erkekler ağlamaz!
 

Bir dokundu!

Bin 'ah!' dedim içimden...

Siz erkeklerin gözyaşlarıyla alay edersiniz değil mi?

Sevmezsiniz ağlayan erkekleri...

'Kadın gibi' dersiniz bi de! adeta kadınları aşağlarcasına!

Erkekler ağlamazmış ya...

Erkeğe ağlamak yakışmazmış...

Erkek adam ağlamazmış...

Niye ulan!

Erkekler insan değil mi?

Siz aslında ağlamayan insanlardan korkunuz!

Ben de hiç sevmem mesela ağlamayan insanları, ağlamayı bilmeyenleri!

Ruhsuz derim, inek derim mesela onlar için.

İnsan olan kimse (kadın erkek) olaylar karşısında ağlayabilmeli, kederlenebilmeli, sevinebilmeli, hoşlanabilmeli, nefret edebilmeli vb.

Öbür türlüsü, (ineklere biraz hakaret gibi olacak ama) inek gel inek git hesabı gibi oluryor biraz bana göre..

Sen misin bana dokunan!

Yok öyle gözyaşı falan dökmedim ama çokça dolduydu gözlerim iletiyi aldığımda..

Aralıklarla dakikalarca sürdü, ama ah ede ede! ah ede ede! (beddua anlamında) göndermelerde bulundum.

Başka türlüsü olamazdı zaten...

Uzun süre görüşemediğim bir arkadaşımdan ta memleketimden arkadaşlık isteği arkasından 'nasılsın?' anlamına gelen Lazca ileti aldıktan sonra gelişti bütün bu sulugöz olaylarım...

İleti yazıldıktan uzun aradan sonra aldığım için karşılıklı konuşma fırsatımız olmadı ama gönderilerim devam etti!

Halen de devam etmekte!

Yok! arkadaşıma değil, beni böyle bırakanlara!

Benim tüm yaşam evrelerimi bilen biri olan arkadaşımın Lazca 'muçore?' sorgusu beni öylesine etkileyip geçmişe götürmüştü ki öğle sonrası saatlerimde, üstelik siyah beyaz Lise yıllarıma ait fotoğraflarıma bakmaktayken...

Of aman of!

Sen misin 'muçore?' iletiyi okuyan...

Eyvah eyvah!

Eyvah eyvah 1

Eyvah eyvah 2

Galiba 4'ü de çekilmiş...

'İyi değilim be arkadaşım' dedim içimden kendi kendime...

İyi değilim çünkü herkes tatilde!

Herkes çoluğu çocuğuyla!

... ve sen tek başına yalnızsın!

Üç büyük din kültürün ortak paydalardan biri olan cennet ve cehennem inancı evrenin son bulması sonrasında yaratıcı tarafından yaratılacağına inanılır biliyorsunuz.

Cennet ve Cehennem'den önce sonsuz yaşam alemi yaratılacak, yani 'ahiret'...

İletiye cevap yazamadım ama beni çoluk çocuksuz tek başıma yalnız bırakanların ve onlara yardım ve yataklık yapanların hepsi ile ahrette hesaplaşacağımı söyledim içimden!

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..