Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ağustos '09

 
Kategori
Magazin
 

Erkekler benim duvarımı geçemiyor!

Erkekler benim duvarımı geçemiyor!
 

İşte bu olmadı. Türk erkeğinin o meşhur çapkınlığına ne oldu.

Yoksa ekonomik kriz falan derken çapkınlıklar unutuldu mu? Konumuz bir zamanların Türkiye güzeli. Gerçi bir zamanların güzeli dedik ama lütfen söyleyin. Hala çok güzel bir hanım değil mi?

'Aşk-ı Memnu' dizisiyle bir kez daha yıldızı parlayan Nebahat Çehre, yıllar geçtikçe güzelleşiyor. Fakat ne spor ne de diyet yapıyor. Hatta cilt bakımına bile gitmiyor. İşte Çehre'nin güzellik sırları.

Nebahat Çehre, 15 yaşında Türkiye Güzeli seçilmiş, 1960'ların sonunda şöhreti yakalamış ve o yıllarda birçok erkeğin hayallerini süslemişti... İlerleyen yıllarda kabuğuna çekilen ünlü oyuncu, 60 yaşından sonra yeniden dizi ve filmlerde boy göstermeye başladı. Geçen yıl yayınlanmaya başlayan 'Aşk-ı Memnu' dizisindeki Firdevs rolüyle de yıldızı yeniden parladı. 64 yaşındaki Nebahat Çehre, oyunculuktaki ustalığı kadar yıllara meydan okuyan güzelliğiyle de dilden dile dolaşıyor.

Bu güzelliğinizi nasıl koruyorsunuz sorusuna, Galiba, herkes beni güzel görmek istediği için öyle görüyor. Bana o kadar iltifatların karşılığı varmış gibi gelmiyor. Normal insanlar gibiyim. Ne bileyim, bütünüyle kendimi beğeniyorum aslında. Dünyaya bakış olarak, insan olarak, dost olarak beğeniyorum, diye son derece mütevazi bir cevap veriyor.

Diyet de yapmıyorum. Sütlü tatlılar severim, balığımı, etimi yerim. İki gün, üç gün çok yediysem, dördüncü gün mutlaka yemeğimi azaltıyorum. Bir otokontrol sistemim var. Mesela kahvaltı etmeden asla güne başlamam. Öğle çok yemek yeme alışkanlığım yok. Akşamları yemek yerim, meyveyi eksik etmem. İnanır mısınız, hayatımda hiç cilt bakımı yaptırmadım (gülüyor). Bu genetik bir durum. Aileden geliyor. Anneme de zaten cildinin güzelliğiyle ilgili şiir yazmışlar, "Karanlıkta oturur, ışık saçarsın" diye. Yani bizim ailenin cildi çok güzel. Bir tek sabah sadece soğuk bir suyla yüzümü yıkıyorum ve kurulamıyorum. O suyu cildim emiyor, sonra da nemlendiricimi sürüyorum. Bende de selülit var... Onlarla çok uğraşmıyorum. Aslında istediğini yemeli ama abartmamak lazım diyor.

Her şey iyi de aşk konusunda biraz sıkıntılı. Benim duvarlarımı aşıp bana gelen erkek çıkmıyor dese de o duvarlar pek sağlam değil galiba. Çünkü, uzun yıllar aşka ara verdim. Tabii ki insanın hayatında her dönem birisi olmalı. İlgiye, güzel sözlere, ihtiyacımız var. Benim yaşım dezavantajlı bir yaş. Benim yaşımda bekar, beni taşıyabilecek bir adam bulmam çok zor. Bu sayısalı yakalamak kadar zor. Onun için de uzun zamandır böyle bir erkeğe hiç rastlayamadım, diyor. Haydi bakalım….

Cumartesi, 1/Temmuz/2009

 
Toplam blog
: 1508
: 1688
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

Yetmişiki yaşında iki çocuk ve iki torun sahibi bir erkeğim.. Lise mezunuyum. Uzun yıllar esnaflı..