Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '15

 
Kategori
Mizah
 

Erkekler günün

ERKEKLER GÜNÜ

Duymuşsunuzdur, “Her başarılı erkeğin arkasında başarılı bir kadın vardır.” Derler.

Şimdi ise, “Her başarılı erkeğin arkasında baş ağrılı bir kadın vardır” diyorlar.

Biliyor musunuz, erkekler kadınların ilk aşkı, kadınlar da erkeklerin son aşkı olmak isterlermiş, haberiniz olsun.

Hem biliyor musunuz, mumlar yanarken kadınlar çeşit çeşit olurlarmış da, mumlar sönünce bütün kadınlar eşit olurmuş.

Bazı kadınların akılsızları kocalarını köle yaparlarmış da ve köle karısı olurlarmış. Bazı akıllı kadınlar ise kocalarını kral yaparlarmış da kraliçe olurlarmış. Duymadık demeyin sakın…

Size bir şey itiraf edeyim mi, biz erkekler kadınların duygularının tümünü biliriz, hem de A dan B ye kadar. Duyduk duymadık demeyin haaa…

Ey kadınlar, yaşı kırkını geçmiş erkeklere sakın güvenmeyin, yaşı kırkın altındaki erkekler ise hiç güvenmeyin. Bakınız, öteki erkeklere hiçbir şey diyor muyum?

Ali ile Ayşe on-onbeş yıl nişanlı kalmışlar. Ali bir gün; “Ayşe kaç yıldan beri nişanlıyız, artık evlensek iyi olur” demiş. Ayşe de,”kaç yaşına geldik bizi şimdiden sonra kim alır” demiş. Ben bir şey anlamadım ya siz…

Şimdi erkeklere bir soru:

-Bir kadına bir bakışta aşık olmamak için ne yapmalıdır?

Ne dediniz, duyamadım…

Bana mı sordunuz? İşte benim yanıtım: İkinci kez bakmalı…

Erkek sevgilisiyle evlilik üzerine konuşurken, “Bak sevgilim ben şimdiye kadar dokuz sevdim, haberin olsun, sonra duymadım deme” demiş. Kadın ne dese beğenirsiniz…”Dokuz sevdiysen onuncun olayım, ama sonuncun olayım” demiş, yaaa…

Kadın, “Her  şey BEY’inde biter” demiş. Adam ne dese beğenirsiniz..” Hayır aşkım her şey KARI’nda biter.” Demiş.

Ben bu konuşmadan bir şey anlayamadım, ya siz…

Eve misafir gelmiş. Adam hanımına:

-Haydi, bir şeyler hazırla da yiyelim demiş.

Aradan uzun zaman geçmesine rağmen kadın yemek yapıp gelmemiş. Bu kez adam bağırmış:

-Nerde kaldın hanııım!

Kadın elinde oklavayla odaya girmiş:

-Eve ne aldın da neyi pişirmemi istiyorsun, deyip elindeki oklavayı vurmuş kocasının başına. Adamın alnı kanamaya başlamış. Misafir adam ev sahibi adama:

 -Sen yat kalk da hanımına dua et, iyi ki böyle iyi yürekli, anlayışlı bir hanımın var, böyle durumlarda benim hanım olsaydı vallahi beni bağlar da döverdi demiş.

Bu kez ev sahibi adam alnının kanını sildikten sonra iki elini beline koyup:    

-Ben erkek adamım arkadaş, ben öyle karıya marıya kendimi bağlatmam, demiş.

Ne yiğit adammış beee, erkek dediğin böyle olur işte.

Efendiiiimmm, ben her yıl yedi mart gününü erkekler günü ilan ediyorum. Neden yedi mart derseniz, kadınlardan bir adım önde olalım yeter.

Evet diyenler parmaklarını kaldırsınlar.

Haydi eller havayaaa!

 
Toplam blog
: 165
: 646
Kayıt tarihi
: 16.02.09
 
 

Recai Şahin: 1941 yılında Fethiye- İncirköy'de doğdum. İlkokul köyümde, ortaokulu Fethiye'de okud..