Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '14

 
Kategori
İlişkiler
 

Erkekler için Kadını anlama kılavuzu ( Başlangıç seviyesi)

Erkekler için Kadını anlama kılavuzu ( Başlangıç seviyesi)
 

Ben zor kadınım: Zor kadın yoktur beğenmeyen kadın vardır. Beğenirsem tüm sınırları kendim zorlarım  zaten.

Ruh ikizimi arıyorum: Manyak mıyım ben kendimin aynından isteyeyim. Bazen kendime zor tahammül ediyorum. Birde sıkıcı olur ki her şeyini önceden bildiğin adam.

Ortada normal adam kalmadı: Normalini arayan kim? Aşk aykırı adamlarla güzel.

Pahalı hediyelerden hoşlanmam: Buna inanmayı aklından bile geçirme. Geçirdiysen de hemen unut. Bu bir şehir efsanesi sakın inanma.

Beni çeken onun farklı yönleri: Bir evlenelim ben onu adam ederim.

Hiç kavga edemem:  Sen yine de dikkatli ol. Laz, Boşnak, Arnavut, Sarı, deli, Akrep vs damarım kabarmasın. Zorlarsan her şekilde kabartacak bir damar bulur, itina ile her şekilde kavga çıkarırım..

Dip dibe ilişkiler beni bozar: Haftanın 6 günü her akşam, Hafta sonu 1 gün, yılda 4 kere 1 er haftalık tatiller yeterli.

Sürekli telefon, mesajla beni bayıltmasın: Öğlenden beri sesi çıkmadı nerde bu? Niye sms atmadı? Bir yere mi çıktı acaba benim haberim yok? Bir arayayım cevap vermezse birkaç sms atarım. O da olmadı arkadaşına ya da kardeşine sorarım.

Kıskanç adam sevmem: Kıskanmayan sevmiyordur gibi çarpık bir mantığım var. Kanıt için illa delirtip katil edene  kadar uğraşmam  lazım.

Sevgililer gününü çok gereksiz buluyorum: Ofise ya da eve çiçek ya da çikolata gelmesin bak tüm o yılı ben sana dar etmezmiyim !

Eski karısı ya da sevgilisiyle olan medeni ve güzel ilişkisine hayranım: Allah’ım ne olur ölsünler!!!

Bensiz orda sıkılır zaten: Maç ya da Rus hatun muhabbeti eşliğinde 1 adet 70 lik ver beni ya da evi hatırlar mı acaba?

Boyutu değil işlevi önemli, hatta sarılıp yatsın yeter: Külliyen yalan. Kalem piller sadece oyuncakların içinde faydalıdır.

Beni taşıyacak adam olmalı: Eh o kadar eşya, dolap, ayakkabı, takı anca taşınır zaten.

Marka tutkunu değilim: Hediye LV çanta alanın 40 yıl kölesi olurum.

Güler yüzlü vicdanlı olsun yeter: Evi kendinin mi? Arabası ne marka? Çocukları var mı? Varsa hangi okula gidiyorlar? Arkadaşları neye benziyor,? Nerelerde gezer? Yeme içme alışkanlıkları nelerdir? Maaşlı mı kendi işi mi? Anası babası ölmüş mü,? Kaç kere evlenmiş? Nereli? Turkcelli mi Avealı mı?  Yüzme biliyor mu? Kaç yaşında kimle milli olmuş? Yine de bunları bilmekte fayda var.

Telefonunu asla karıştırmam, internette ne yapar hiç merak etmem: Mesajları okuyabilmek için sarhoş edeni de gördüm, sahte isimle facebook hesabı açıp kocasına arkadaşlık teklif edeni de… o duştayken telefonunu karıştırmışım çok mu?

Sevgilim bana 3.ayımız şerefine 3 düzine gül almış canııımmm: Bu gece 3 kere verecez mecbur, hiç kaçarı yok.

Hiçbir adam için yemek yapmam dışardan getirtsin: Evlenme potansiyeli olan uygun her adama elde baklava hamuru açarım, bilmiyorsam da 1 gece sabaha kadar uyumam yine de öğrenirim.

Neysem oyum, içim dışım bir: Evde ailemle farklı, işte farklı, kız arkadaşlarımla farklı, ortamda erkek varsa farklı, onun yanında farklıyım. Hangisini beğenirse onu seçsin. Gerekirse ortaya karışık yaparım.

Ay ben utanırım adamlarla göz göze gelemem barlarda falan: Hoşuma giden adamla göğüs göğüse bilek güreşi bile yaparım.

Diyetteyim bu aralar kilo aldım:  Sezonda her şey ateş pahası indirime kadar eskilerin içine girmem lazım.

Alışverişte çok sıkılırım: Parasızken büyük sıkıntı gerçekten ama elime limitsiz bir kredi kartı verilsin o sıkıntıyı atmak için kurşun bile döktürürüm.

Çok şeker adam: Kasma gider.

Burçlardan hiç anlamam: Doğum saatini söyle varlığından haberdar olmadığın kardeşlerini bile bulurum.

Hiç duygusal bir kadın olamadım: Sen yine de elinin altında bir psikolog ve bir falcı bulundur. Duygusallığın anlamını sorgulama noktasına getirtebilirim.

 

 
Toplam blog
: 34
: 1744
Kayıt tarihi
: 03.10.13
 
 

45 yaşını aşmış, yetişkin bir kızı olan, çalışan bekar bir anneyim. Hayatın esprili, güzel ve ren..