Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mayıs '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Erkekler kedi gibi mi?

Erkekler kedi gibi mi?
 

Erkekler kedi gibidir, bu sözü ilk anneannemden duymuştum.

Neden söylemişti o zamanlar hatırlamıyorum şimdi. Sanırım ileriye dönük mesajlar vermeye çalışıyordu ama evde hiç kedi beslemediğimiz için ne demek istediğini pek anlamamıştım doğrusu.

Sonra zaman içinde evde beslemeye başlayıp bu özgürlük düşkünü hayvanları tanıdıkça daha iyi anlamaya başladım.

Bir de derler ki, insan hangi hayvanı seviyorsa, huyu suyu da ona benzeştiği içinmiş. Bu sözü kendime uyguladığımda ne kadar doğru olduğunu anladım. Ben bir kedi sever olarak, karakterimde onlara benziyor. Ama bir yandan da unutmamak gerekiyor tüm kedi davranışları insanlar gibi farklılık gösterebiliyor. Benim bahsettiğim genel kedi karakteri.

Şimdi bu genel saptamalar içinde, erkekler neden kedi gibidir acaba? bir inceleyelim. Gerçi beylerimiz daha ziyade aslan , kartal şahin gibi olmayı daha çok benimserler ama kendilerine davranılmasını istedikleri veya başka bir anlatımla hoşlandıkları davranış tarzı şekli buymuş.Bunu daha iyi anlamak için örnekler verelim;

-Mutlu etmek için devamlı okşamak gerekir,

-Oyun oynamayı ve oynaşmayı çok severler

-Genelde seçicidirler, beğenmedikleri yemeği yemezler,

-Sıkıştırılmaya gelmezler, hemen sinirlenirler

-Yapmak istemedikleri birşeyi zorla yaptıramazsın!

-Özgürlüğünü çok fazla kısıtlayamazsın,

-Alışkanlıkları ilk eve geldiğinde edinmeleri gerekir, sonradan değiştirmek zordur,

-Aklına koyduğu bir şeyi yapmasını istemiyorsan... dikkatini başka yöne kaydıracak birşeyler bulmak lazım v.s

Bütün bunları yapabilen bir kadın sevgi dolu... hayatından memnun ve de tam bir ev erkeği eşe kavuşabilir mi? Bence evet, tabii bu görüşlerim bana ait, uygulamak ve denemek sizlere kalmış.

Bu arada sevgili beyefendiler, umarım yanlış anlamamışsınızdır...))

 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..