Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

08 Şubat '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Erkekler Kurttur! Kadını içinden yerler!...

Erkekler Kurttur! Kadını içinden yerler!...
 

Milliyet.com.tr


Bazen nedenini bilmediğim bir huzursuzluk, beni esir alır ve içime bir kurt düşer...

Yine böyle bir sıkıntı haliyle elimi meyve tabağına uzattım ve bir elma aldım..

Yıkanmış ama kabuğu soyulmamış elmayı ısırarak yemeye başladım. Bir yandan da Adem'le Havva'yı düşünüyordum.. Ne zaman elma yesem her ikisi de şıp diye aklıma geliverir.

Gözümün önünde Adem'in Havva'ya elmayı uzatışını hayal ediyordum ki birden ağzımda bir gariplik hissettim.. Elmayı ağzımdan çıkarmamla bakmam bir oldu.. Bir de ne göreyim, elmadan kafasını uzatmış minik bir kurtçuk bana bakmıyor mu?

Aşağıdaki hikaye de işte böyle bir düşünce senfonisinin ürünü...

Erkekler kurttur çünkü; kadını için, için, içinden yerler...

 

Erkekler kurttur diyorsam, kurttur..
Demek ki var bir bildiğim...
Her erkeğin ve her kadının, Adem'le Havva'dan beri anlaması gereken bir kurtluktur bu durum..

Allah, Havva kızlarını, Adem oğullarına tarla olsunlar diye yolladı dünyaya...
Öküzler sürsün diye değil..
Ejderha ateşiyle yanıp kavrulan çorak toprakları, ekip biçsinler, güzellikle, bereketle sulasınlar diye!
Öyle, avel avel elmanın içinde dolaşsınlar diye değil..

Kurtlar elmanın içinde volta attıkça, hep bir Havva'nın içine girmeyi hayal ederler..
Onlar işlerini güçlerini bırakıp, Havva fethedeceklerdir çünkü..
Fethettikten sonra da Havva'yı için, için, yemek isteyeceklerdir...
Yeter ki Allah, elma kurdunun duasını kabul etsin ve Havva'nın canı elma çeksin..
Yeter ki Allah, Adem oğlunun duasını kabul etsin ve Havva kızının canı o elmadan bir ısırık almak istesin..

Ve!

Yeter ki elma kurdunun içine puştluk düşmesin...

''Melekler Yüreğinizden Öpsün''

Sabiha Rana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..