Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '06

 
Kategori
İlişkiler
Okunma Sayısı
5089
 

Erkekler neden az konuşur ?

Erkekler neden az konuşur ?
 

Kadınlardan fırsat kalmadığı için diye söze başlayabiliriz. Adamcağızlar kadınlardan fırsat bulsa konuşacaklar fakat kendilerinin susup kadınların konuşmalarını tercih ediyorlar sanırım.

Bir kadının ağzından günde 23 bin kelime çıkarken erkeğin ağzından bunun yarısı kadar bile çıktığı şüpheliymiş... Aslında kadın çok konuşmuyor, erkekler az konuştuğu için kadınlar çok konuşuyor gibi görünüyor...

Sürekli konuşan günün kritiğini yapan kadın ve karşısında suspus duran erkek. Yada arada sırada ‘’ ha, evet, hıhı, yaa, öylemi, anladım ‘’ vs vs gibi kelimeler söyleyen erkek. Sanırım her evde böyle kareler yaşanıyordur...

Bu durumda erkeklerde yada kendinizde suç aramanızda gerek yokmuş,erkeğin doğası gereğiymiş bu suskunluğu...Çocukluktan kulaklarına yerleşiyor erkek adam fazla konuşmaz sözü bu alışkanlıkları ileriki yaşantılarına da yansıyor böyle...

Hiç dikkat ettiniz mi erkek hangi konularda çok konuşur.Bana göre futbol ve seks..Asla vazgeçemeyecekleri iki konu..Bu iki konuda dilleri bülbül gibi çözülür.

Başka konularda neden konuşmazlar peki..

İşten yorgun argın gelen kadın gününü anlatmaya başlar hiç üşenmez,yorgunluğu aklına gelmez,fakat erkek günün nasıl geçti diye sorulduğunda ‘’iyi’’ der ve bitirir.Onun için detaylar gereksizdir. Zaten o iyi kötü bir niyetle söylenmemiştir. Günü iyi geçtiği için iyidir.

Yada bir tartışma sırasında kadın sinirlendiği an bağırıp çağırmaya başlar fakat erkek sinirine hakim olup sinirlerin yatışmasını bekler ve daha sonra konuşmak için susar.. Yada bulunduğu mekanı tekeder gider.

Gerçi bir bakıma bu davranışları onlara ağırlık ve olgunluk veriyor.Sürekli konuşan olur olmaz şeylerden bahseden erkekler de pek hoş olmuyor...Az ve öz konuşan erkek her zaman çekicidir..Beyler siz böyle olmaya devam edin..

Yani her az konuşan erkeğin suskunluğunda bir mana aramamak gerekiyor,kısacası erkeklerin ağzından kadınların yarısı kadar bile laf çıkmıyor...

Evet hanımlar yaradılıştan onların suskunluğu boşu boşuna huzursuzluk yaratıp da kendi kendinizi yemeyin.

sevgiler....

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Onların öyle sessiz durduğuna bakmayın.Onlarında kuyruğuna basıldımı görün bakın nasıl konuşurlar.....Görüntü yanıltmasın..

ece vardar 
 28.11.2006 18:33
Cevap :
bilirim bilirim.....az konuşur ddiğime bakmayın....yeterki damarına basmayın..teşekkürler  29.11.2006 12:21
 

sevgili kardeşim sema çürük doğru diyon boş konuşmanın bir anlamı yok az ve öz olmalı kadınlardan özür diliyerek bir sözü söylemek istiyorum bizim oralarda hep anlatırlar yani van da birgün sabahleyin erkenden hayvanları nahıra katmaya gidiyorlar yani nahır demek çobanın o bölgede toparlayıp otlatmaya göturmesine derler tabikibayanlar sabah kalkıp hayvanları nahıra katmışlar ve bunlar konuşmaya başlamışlar akşam olmuş nahır gelmiş onlar hala konuşuyorlar onun için bayanlar konuşmayı çok severler tekrar bayanlardan çok özür dilerim ben affetsinler saygılarımla

hasan güler 
 24.11.2006 13:36
Cevap :
doğrudur..adımız çıkmış bi kere...teşekkürler  24.11.2006 15:50
 

Yazınızda belirtiğiniz gib sanırım bu konuda toplumunda buyuk katkısı var erkek adam fazla konusmaz hatta iş abatılmıs ağlamaz sanırım bayanlar ağladıklarında dolayı erkelerden fazla yaşıyorlar :) bencede fazla konusan erkek hos olmaz ya biz bu şekilde alıştık ondandır yada hakikaten bu işin doğası böyle Saygılarımla

Lestatazalin 
 23.11.2006 21:39
Cevap :
evet bencede az ve öz konuşan adam daha hoş....sizde ağlayaın fakat gerektiği yerde...teşekkürler  24.11.2006 12:08
 

bilmezler bu iki konudan başka konular hakkında ya konuşmazlar yada konuşamazlar çünki erkeklerkadınlar kadar becerikli olamazlar bakın kadınlara bakın çalışan bir kadına gün iş için ikisi için bitmiş ama eve geldiklerinde kadının birde evdeki mesaisi başlıyor ya oda uzanınıp şöyle bir kumandaya dalsa çok geçmez yarm saat sonra hanım,anne diye feryatlalr başlar erkek bu işine geldimi bülbülü bile susuz götürürde....kimsenin her neyse kadınlar neylerse güzel eyler sağlıcakla kalın.

ümmühan büyükyilmaz 
 23.11.2006 17:29
Cevap :
artık bilmem beceriksizliklerinden mi,uyanıklıklarındanmı böyle sessiz kalmaları...Bence işlerine böyle geldiği için ümmühan hanım....Fakat usta oldukları konuda maşallah sessiz sedasız yaparlar herşeyi...teşekkürler  24.11.2006 12:20
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 529
Toplam yorum
: 2369
Toplam mesaj
: 481
Ort. okunma sayısı
: 3675
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster