Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '15

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Erkeklerde Sürekli Yorgunluk ve Vücut Ağrıları, Fibromiyalji

Erkeklerde Sürekli Yorgunluk ve Vücut Ağrıları, Fibromiyalji
 

Fibromiyalji


Fibromiyalji ya da yumuşak doku romatizması kadınların hastalığı olarak bilinmekle birlikte erkeklerde de görülebilir. Erkeklerde olduğunda tanı koymak daha da zorlaşır. Yaygın vücut ağrıları, baş ağrıları, hormonal bozukluklar, sabahları yorgun kalkmak, mutsuzluk, enerji düşüklüğü  fibromiyaljide çok sık rastlanan şikâyetlerdir.  Genellikle bu hastalar genel görünüm olarak iyi görünüz ama kendilerini çok sağlıksız hissederler.  
 
“Sonbahar ve kış aylarında havalar soğuyunca bacak ve ayaklarımda ağrılar oluyordu.  U ağrılar normal ağrı gibi değildi. İçin için bir ağrıydı. Tüm bedenimde kesik ağrısı vardı. Sanki çok çok çalışmışımda yorgunluktan bitmişim gibiydim. Azıcık iş yapsam bu hale geliyordum.  Akşama yorgunlukla ayaklarım ağrıyordu. Biraz üşütsem, hafif rüzgar alsam daha da kötüleşiyor, ertesi gün zor kalkıyordum. 
 
Ağrılarım uzadıkça sinirlerim bozuldu. En az 6-7 yıldır bu şikâyetlerim vardı. Yaşamımı çok etkiliyordu. Tahlillerde her şey iyi çıkıyordu, doktorlar da ben de anlamıyordum.  Vücudumun üstünde 200 kg ağırlık var gibiydi. Romatizma doktoruna gittim, EMG ile sinirlerim ölçüldü hepsi normal çıktı.” 
 
Yukarıda kendisini anlatan 58 yaşındaki erkek hastanın bacaklarda ağırlıklı tüm vücuttaki ağrılarının tümü fibromiyalji ile uyumlu görünüyordu. İncelemeler de bir şey bulunamaması da bu tanıyı destekliyordu. Daha önce tanı konulmamasına rağmen fibromiyaljiye yönelik Gökmen Yaklaşımı tedavisi uygulandı. Önce nöral terapi ile bağ dokusu güçlendirildi ve takiben diş sıkma tedavisi gnatoloji uzmanı tarafından yaptırıldı. Hastanın bacak ağrıları, sabah yorgunluğu, mutsuz ruh hali düzeldi. Yaşam kalitesi belirgin düzeldi. 
 
Fibromiyalji nedeni ve tedavisi olmayan hastalıklar grubuna dahil edilse de nedeni bulunup tedavi edilebilir.

Gökmen Yaklaşımı için http://www.emelgokmen.com/gokmen-yaklasimi/gokmen-yaklasimi-nedir/ sayfasını okuyunuz.

Nasıl tedavi yapıyorum http://www.emelgokmen.com/tedavi/nasil-tedavi-yapiyorum/ sayfasına bakınız.

Migren, baş ağrısı, fibromiyalji, hastalıklar için http://www.emelgokmen.com/hastaliklar/migren/ tıklayınız.

 
 
Toplam blog
: 120
: 1777
Kayıt tarihi
: 07.05.14
 
 

Klasik tıp eğitimi ile integratif tıp bilgilerini birleştirerek “Gökmen Yaklaşımı” adını verdiği ..