Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ağustos '15

 
Kategori
Güncel
Okunma Sayısı
346
 

Erkeklere neler oluyor?

Erkeklere neler oluyor?
 

o derece yani...fena çok fena durum yani tavukta mı nefes alsın yeter ...


Düşünmekten yoruluyorum. Cevapları bulmaya çalışmaktan neden neden kelimesi altında bilinçaltı bilinçdışı terimlerini irdelemekten yoruluyorum. Kadın olmaktan yoruluyorum, kadınların düşürüldükleri durumlardaki çaresizliklerinin açılımını yapmaya çalışıyorum fakat yetersiz kalıyorum.

Kadın olmak gerçekten ne kadar zorlaşmaya başladı. Masallarda bile kadın olmak zor. Kırmızı Başlıklı Kız oluyoruz, Rapunzel oluyoruz, Kül Kedisi oluyoruz, Pamuk Prenses oluyoruz vs. böyle gidiyor.

Kadın  seviliyor, incitiliyor, kırılıyor, dövülüyor, öldürülüyor.

Sekiz yaşında evlendirilen kız çocuğundan cinsel ilişki teklifine canım istemiyor diyen kadının kocasından dayak yemesine, öldürülmesine kadar uzanıyor.

Bu hafta olaylar o kadar üst üste geldi ki kadın olmanın gururunu taşımanın yanı sıra ne oluyor size erkekler diyorum.

Bir yanım, takma olsa da çıkarıp atsak boynumuza asılı olan bu zincirden kurtulsak diyor ama böyle bir şey yok ki, imkansız !

Daha dün içip eve geldiğinde karısı ile beraber olmak isteyen kocaya kadının istemiyorum demesi üzerine dayak yemesine, evden kovulmasına şahit oldum. Kadın sürekli yaşadığı dayak ve silahlı tehdit olayından dolayı karakolu arıyor eşinin silahlı olduğunu söylüyor ve polis çağırıyor. Polisler geliyor kadını karakola götürüyor araç yok darp raporu almak için 1 saat beklemeniz gerekir deniliyor. Saat gecenin biri oluyor karakolda ses yok. Kadına git bir saat sonra gel madem deniliyor. Karakol ve ev arası uzak. Kocası silahlı. Gecenin birinden sonra kadın tek başına eve gönderiliyor. Ertesi sabah karakol ve hastane faslı başlıyor. Yer İzmir Şirinyer karakolu !

Yolda kocası saklanmış karısının yolunu bekliyor olsaydı o kadın öldürülseydi aaa kadını sarhoş kocası öldürmüş vahh vahh olacaktı. Polisin buradaki sorumluluğu ise içler acısı.

Bu sabah milliyet.com.tr de okuduğum haberde yine kadın ve yine içim yandı.

Kadın 36 yaşında işe yeni giriyor 22 yaşındaki garson Fırat Alper ile sohbet ediyor kalacak yeri olmadığını söylüyor ve Alper denen şahıs kadını evine davet ediyor. Cinsel ilişki teklif ediyor kadın kabul etmeyince bıçaklayarak öldürüyor. Üzerine beton döküp yatak odasında saklıyor. Daha 22 yaşında bir genç akıl alacak gibi değil. Kadının çocuğu yerinde bu nasıl bir mantık bu nasıl bir istek. Hani bizim misafirperliğimiz, insanlığımız, yardımseverliğimiz. Hani bu erkeklerin erkekliği, adamlığı !

Komşu komşuya dürtüleri ile bakar olmuş, komşu kızı, eşi deyip de koruyup kolladıklarımız bitmiş. Kardeş, bacı, eş, dost tanınmaz olmuş. Kadın görüldümü tek bir sebep parlıyor gözlerde cinsellik ! Bu kadar mı yani ?

Neler oluyor beyler size neler oluyor.

Lisedeyken okuldan çıkıp otobüse bindiğimizde Tepecik'te bir sokak var derlerdi kalabalık olur ayıp sakın o tarafa bakmayın. O sokaktan geçerken otobüsten başımızı çevirmezdik utanırdık. Erkek arkadaşlarımız kendi kendilerine gülüşürdü biz görmezden gelirdik gülüşmelerinden utanırdık. Biz sokağa gülüyorlar sanırdık .

Bakışırken utanırdık şimdi sevişirken utanmaz olduk.

Aşkla severdik sevdik mi başkasını görmezdi gözümüz. Şimdi sevgi ve aşk da sokakta ! İlk görüşte seviyor sonra sevişiyor sonra dönüp gidiliyor utanmaz olduk !

Sevgi, saygı, erkeklik, adamlık, kadınlık, insanlık, bütün güzellikler bacak arasına saklanmış. Eskiden ekmek derdi vardı şimdi ise nefes alsın yeter, merhaba nasılsınların ardından mutlu ederim mutlu oluruz fasıl programları.

Çoğunluk böyle kandırmaca nefes alsın yeter peşinde iken bu işi meslek edinmişler ne yapıyor ? Şerefi almışlar onuru almışlar gururu almışlar çoğunluğun alnından şerefsizliği oturtmuşlar ne yazık ki bakınca okunmuyor.

Abbas Oğuz, Abdülkadir Güler bu blog'u önerdi.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Cinsel çıkarlarla yoğunlaşan öfkeye dayalı şiddetler asla durmayacaktır.Bu,tâ mistik çağlardan gelen kadına değer biçmiş âhlakçı geçinen âhlaksızların onu müsbet değişimden uzak tutarak kendi Cennetinden kovmaları ve sevgiyi anlamaya fırsat vermemeleri yüzündendir.Tanrısal sevginin daha büyük parçasını taşıyan kadınlarımızın bunun farkına varıp okuyup öğrenmesini hızlandırmalıdır...Duyarlılığınız için sağolun Tülay hanım.Önemli bir konuydu.Selam ve saygılarımla.

Abbas Oğuz 
 26.08.2015 15:22
Cevap :
Haklısınız Abbas Bey anlatılacak yazılacak çok şey var aslında da nereden baksam bir tutarsızlık çıkıyor kalakalıyorum. Bu açlık git gide büyütülüyor gerek yönetim, gerek medya gerekse kişilerin kişiliksizlikleri ile...teşekkür ederim selam ve saygılarımla.  29.08.2015 10:56
 

Bu şiddette artık bir DUR demenin zamanı gelmedi mı? Neler oluyor bu evrende? Ben bir erkek olarak inanın utanıyorum... Selamlar...

Abdülkadir Güler 
 21.08.2015 18:19
Cevap :
İçleri şiddet dolu hocam nasıl dur densin o kadar yazılıyor çiziliyor ama içlerindeki kötüğe çare bulunmuyor işte.Selam ve saygılarımla :)  22.08.2015 17:14
 

Sevgiden ve sevişmeden utanılmaz ki. Ama arsızlık başka bir şey. Terbiyeli çocuk yetiştirirken akıllı, zeki ve uyanık olmalarını engelliyor olabilir miyiz? Özellikle kız ve erkek çocuğu arasında ayrımcılık yaparak kızları sinik ve silik yetiştiriyoruz belki. Oysa yüzü kızarmadan konuşabilmek terbiyesizlik değil özgüven ve bilinç göstergesi. Toplumu şekillendiren kadınlardır, çünkü anne olmak büyük bir paye olduğu kadar ciddi sorumluluk ve bilinç de gerektirir. Kendi haklarınıza sahip çıkın, başkalarından hak vermelerini beklemeyin. Çoğunluk vermez, vermek istemez. Egemenliği paylaşmaktan korkarlar çünkü. Selamlar.

Güz Özlemi 
 21.08.2015 11:17
Cevap :
Yetiştirilme tarzı, aileden gördükleri, örnek aldıkları, çocuklukta yaşanılanlar daha bir sürü sayılabilecek var elbette. Ama ben her zaman derim ki kötü kötüdür iyi iyidir. Değişmez, değiştiremeyiz. Kimse doğarken kötü doğmaz illaki ...Ben yine de anlayamıyorum olan çoğu şeyi.. Teşekkür ederim selamlarımla :)  22.08.2015 17:13
 

Toplumdaki şiddet özellikle kadınlara yönelik.Ne yazık ki sevginin,saygının,arkadaşlığın,dostluğun yerini şiddet aldı.Selam ve sevgilerimle.

Hüseyin Başdoğan 
 18.08.2015 16:30
Cevap :
Şiddete bile şiddetle karşı gelir olduk artık..teşekkür ederim selamlarımla :)  19.08.2015 11:52
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 171
Toplam yorum
: 2573
Toplam mesaj
: 1
Ort. okunma sayısı
: 694
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster