Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ekim '12

 
Kategori
Deneme
 

Erkeklere sövgü

"Hayatınıza bir adam girer. Kalbinizi öldürür. Siz sadece izlersiniz."

İşte bu kadarcık benim hikayem. Sadece üç cümle ile tanımlanıyor bir buçuk yıl. Bir kaç cümle ile anlatılıyor, kabul. Ama ya bu cümlelerin etkileri kaç harf ediyor ? İşte onu kimse hesaplayamadı henüz..

Küçüktüm ben. Daha adam akıllı canım hiç yanmamıştı. Sonra bir adam girdi hayatıma. Aramızda sekiz yaş fark vardı. Hata olduğu baştan belliydi. Sonradan canım yanacaktı, o da apaçık gözüküyordu. Düşe kalka bir buçuk yıl  boyunca hayatımdaki en önemli bir kaç isimden biri oldu. Şimdi bir buçuk yılı düşününce aklıma gelen tek şey " yatağımı ısıtmıyorsan, kalbimde işin ne?" lafıydı.

Ne acı değil mi ? Onca şey yaşıyorsun ve aklında kalan sadece bir cümle oluyor. Ben o lafı duyduğum gece çok büyüdüm. Hayatımda en çok ağladığım geceydi belki de. Çok acımıştı canım. Sevişmiyorum diye terk edilmiştim, hayatımda ilk ve son kez. Uyumadan önce söz verdim kendime, biri beni sevecekse tenim olmadan sevecek.

O gün bu gündür  sayısını bilmediğim kadar sevgilim oldu. Kimi iki-üç gün kaldı hayatımda, kimi bir kaç ay. Ama hepsinin hayatımdan çıkarılma sebebi ısrarla sevişmek istemeleriydi.

Erkek olmaları, sekse ihtiyaç duymaları benim için önemli olmadı, olmayacakta. Onlar kadar bizde dokunmaya, dokunulmaya ihtiyaç duyuyoruz. Ama bu birini sevmek için ilk şartımız olmuyor hiçbir zaman. Çünkü sevmek kalpte başlar, tende değil.

Ve siz erkekler teni sevdiğiniz sürece kalbe ulaşamayacak, gecelik sevişmelere mahkum, gri bir hayat yaşayacaksınız..

Hani elbette insan sevdiğinin tenini ister. Ama her şeyin zamanı var değil mi ? Üç günlük ilişkide sen illa yatacağız diyorsan, kızdan ne cevap beklersin ki ? Ya terk edilirsin, ya da binbir küfür yersin çoğunlukla. Tamam oldu da seviştiniz. Aradan yıllar geçti, sen gittin biriyle evlenmeye karar verdin. İlla bakire olsun, el değmemiş olsun. O ne olacak ? Ortada bakire kız mı bıraktınız sevişe sevişe ?

Biriyle yatacaksanız onun geleceğini de düşünmelisiniz. Siz çekip gidersiniz ama geride o kıza takılan altı harflik iğrenç bir sıfat kalır.

Yaşadığınız toplumun, insanları -özellikle kızları- yargısız olarak kötülediğini unutmayın. Günümüz Türkiye'sinde bile "veriyorsan" or....u, "vermiyorsan" örümcek kafalısın.

Diyeceğim o dur ki sevgilinizle illa yatacaksanız, iyice düşünün. Bir gün "sıkıldım, ayrılalım" dediğiniz de size laf gelmez ama o kıza yüzde doksan gelir.

Aslında mesela toplum, laf gelmesi vs. değil. Sadece şunu düşünün.

Bir gün evlendiniz. Karınız daha önceden başkalarıyla da birlikte olmuştu. Umursamadınız. Bir gün onun eski bir arkadaşıyla (erkek elbette) karşılaştınız. Adam gözlerini alamıyor eşinizden. Onunla seviştiği geceler gözünün önünde. Ezbere biliyor sizin taptığınız o teni. Ve siz adamın aklından geçenleri anlıyorsunuz.

Kıskançlıktan ölür müsünüz, öldürür müsünüz ?
İşte bunu o hiç düşünmeden yattığınız kızların gelecekteki eşleri defalarca yaşıyor. Ne yazık ki genelde bu olayların sonu öldürmekle bitiyor. Anlık bir zevkinizin karşılığını yıllar sonra başkaları ödeyebiliyor..

Belki bunlar birer varsayım, belki gerçekleşme ihtimali çok az.. Ama yine de düşünün..
Sonrasında karar sizin zaten...

 Hoş kalın.

 
Toplam blog
: 112
: 512
Kayıt tarihi
: 05.08.10
 
 

Yazarım, çizerim... Hayalperestin önde gideniyim... Uykuya aşka aşık olduğumdan daha çok aşığım....