Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Eylül '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Erkeklere ve kadınlara tüyolar - 2

Erkekler! Ve de Kadınlar…

Bizzat şahit olarak, aramızdaki farklardan birini çok iyi anladım!

Kimse alınmasın, yaptığım yalnızca bir benzetmedir, hani nasıl kedi ile köpeğin anlaşamamalarının nedeni her birinin içgüdüsel davranışlarının bir diğerinin kızgınlık hareketi olup, her birinin bir diğerine kızıyormuş gibi algılanmasıymış ya…

Buna benzer bir durum da biz insanlarda varmış!...

Hani birçok kadın eşinin, uzatmalı sevgilisinin ilk başlardaki nazik tavırlarını hep özler ve de evlendikten ya da ilişki uzadıktan sonra değiştiğinden dem vurur ya…

Hani, biz kadınlar için bu davranışlar artık eskisi gibi sevilmediğimizi, sayılmadığımızı düşündürür ya…

En çok da adamın yanımızda geğirmesi, efendime söyleyeyim, gaz çıkarması gibi aktivasyonları biz kadınları rahatsız eder ya…

Evet!... Açıklıyorum!... Aslında sevdiklerinin, güvendiklerinin, yakın bulduklarının göstergesiymiş tüm bunlar!...

Nereden mi biliyorum? Eee, gözlemliyorum!...

Şimdi efendim, gözlemlediğim kadarıyla erkek çocuklar kendi aralarında bu tarz aktivasyonlarla çok, ama çok eğleniyorlar!...

Öyle çok eğleniyorlar ki, gülmekten neredeyse altlarına işiyorlar, ayıptır söylemesi…

Bu durum onların birbirlerine daha da kenetlenmelerine, aralarındaki dostluğun daha da perçinleşmesine neden oluyor.

Kızların tam tersi yani!

Kızlar, bu tür aktivasyonların adlarını bile ağızlarına almayı pek sevmezler.

Bu genç erkekler, ikili ilişkileri ilerlediğinde, birlikte olmaktan çok keyif aldıklarında, ellerinde olmadan, bu keyfi perçinlemek istercesine paylaşmak istiyorlar geğirmelerini… Ya da gaz seslerini…

Onlara göre bu güven duyduklarının, sevdiklerinin bir göstergesi…

Kadınlar için ise tam tersi!...

Kısaca konunun özü:

Sevgili erkekler, eşleriniz, sevgilileriniz sizin kankanız değillerdir ve inanın siz yumuşak karnınızı açıyorsunuz ama kadınlar bunu anlamıyor ve nefret ediyor!

Sevgili kadınlar, bizler için katlanılmaz durumlardır, biliyorum, ama ola ki oldu, işin bir de bu yanını düşünün derim…

Biri bir adım geri, diğeri bir adım ileri attığında, sevgi ve saygı baki ise, çözülmeyecek problem yoktur diyerek, güzel birliktelikler dilerim efendim…

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..