Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Nisan '17

 
Kategori
Blog
 

Erkekleri ikna etmek

Bir Erkeği İkna Etmek

Erkeği ikna etmek kadının görevidir sanki... Bu devirin kuralları var, kadınlar güzel olmalı, erkekler güçlü... Ne kadar da yanlış bir düşünce bu!

Bazı kuralların değişme vakti geldi.. Kadınlar güçlü ve güzel, erkekler bakımlı ve güçlü olabilir. Tamam bende kabul ediyorum yavaş yavaş bu anlamda yeni ve güzele doğru ilerleyen gelişmeler var ancak hepimiz biliyoruz ki bu istisnalar ile kalıyor...


Yeni nesil değişiyor... Artık çevremizde güçlü ve bakımlı kadınları görebiliyoruz ancak erkekler için aynı şey söz konusu değil. Metroseksüel erkek sayısı hala az. Erkek adamın öyle şeylerle işi olmaz düşüncesi her yerde...

 

Kadın güzelleşsin erkekler çalışsın güçlensin. Bu duruma bir dur demek gerekiyor.. Geçen gün biricik sevgilim, hayatımın anlamı ile oturuyoruz. Senelerdir oldu, hala aynı heyecan ve şevkle hazırlanıyorum bir yere gideceğimiz de ancak bizimki öyle mi, üzerine bi tişört altına bir kot geçirip geliyor yanıma...

O saçlar ahı gitmiş vahı kalmış, sadece şikayet etmesini biliyor bunlar dökülüyor diye... Bunlar dökülüyor canım evet... senin saçların dökülüyor değil artık döküldüler ve bittiler. 

Katılıyorum, bazı erkeklerde kellik karizmatik duruyor.

Gel gelelim bizimkisi öyle değil. Adam  gün geçtikçe daha yaşlı gözüküyor bir de üzerine bakımsız ve özensiz olunca gerçekten insanın hevesi kaçıyor. 

Bende yanımda bakımlı ve şık bir erkek görmek istiyorum. Süs bebek gibi gittiğim yemekte karşımda bakımsız bir erkek görmekten sıkıldım. 

İkna çabalarım o gün yemekte başladı.

Hani dırdır derler ya... yapacak birşeyim kalmamıştı.

Evet bende o kozu kullandım. Sevgili dedim, Her sabah kalktığın da ayna karşısında dökülen saçlarına bakıp bakıp bu konuda sadece saçma sapan şampuanlara paralar harcamak çağın gerisinde kalmış bir durum. Artık çok daha rahat bir şekilde bu durum çözülüyor. Yemeği bir kenara bıraktım açtım interneti saç ekimi ile ilgili bulduğum siteleri gösterdim. Okuduğum bilgilerle beyninin etini yedim.

Sonuç başarılı evet! ancak okadar kolay olmadı. Bu tek bir yemekle bitecek bir günlük dır dırla çözülecek durum değil. Güzellik ile söylemek, tatlı dille bıkmadan usanmadan anlatmak gerekiyor bazı şeyleri...

İKNA ETMEK İÇİN MANTIĞA DA HİTAP ETMEK GEREKİR.

Bende aynen öyle yaptım. Sorunları ve çözümleri tek tek önüne koydum. Yaptıklarını anlattım. Şimdiyi merak ediyorsunuz tabi... 1 hafta sürdü sürmedi o beklenen cevap geldi! olabilir. İşte istediğim şey buydu. Hepimiz biliyoruz ki... Olabilir, evete döndürülebilecek en tatlı cümledir. Özellikle karşınızda mantığına yattığında dünyaları devirebilecek bir erkek varsa...

Bitti mi? Tabiki bitmedi... Şikayet ettiğimiz bir diğer konu da bakımsız, özensiz tavrıydı değil mi...

Şimdi bunun üzerinde çalışıyorum. Bir heykeltraş edasıyla yontuyorum tatlı odunumu.. Kolay olmuyor... Bakım için biraz para harcamak gerekiyor elbet... Alışverişten nefret eden sevgilimi, yeni bir tarz yaratma konusunda ikna etmekte kolay olmadı... ancak size bir sır vereyim... erkekler alışverişi siz yaptığınızda sevgimiyor... Gördüm ki, kendisi için çıkılan ve sadece ona odaklanan bir alışveriş olduğunda iki saat süren alışveriş gezimiz boyunca benim sevgilim bir kere bile of demedi. Ahh aşk! Bu sefer benim için yorucu oldu diyebilirim...

Ancak başardım. Tabi ne kadar sürecek onu bilmiyorum... 

Onları da yazacağım... Bir sonraki yazımda internet alışverişi hakkında tecrübelerimizi paylaşacağım.

Sevgilerimle...

NOT: Sevgilim seni biraz gömmüş olabilirim... ama hep sevgiden :)

NOT 2 : İstanbul saç ekim merkezleri ve fiyatları konusunu araştırması yaptım bile :) 

İsteyene burada istanbuldakilerin hepsi var. 

 

 

 
Toplam blog
: 9
: 182
Kayıt tarihi
: 23.01.17
 
 

Çok okuyan az konuşan, biraz yazar sıkıldıkça düşünen. Bazen söven, bazen öven. Gülümsemeyi özley..