Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '16

 
Kategori
Estetik / Güzellik
 

Erkeklerin üçte biri kel olunca kellik normal gelmeye başladı

Erkeklerin üçte biri kel olunca kellik normal gelmeye başladı
 

Sade kendinin değil başkalarının da kel olmasına, kelliğin yaygın bir durum olmasına en çok keller sevindi. Aslında böylece alay edilmekten kurtuldular. Herkes böyle kardeşim, kimin kime ne diyeceği var ki. Dostuna şakadan keltoş filam desen yanındakinin de saçları yok alınıp kızıyor; bu yüzden diyemiyorsun.

Maazallah tek tük olsaydı ne çekerdik biz talihsiz keller. Şimdi kabak kafamı sıvazlayarak keyifle dolaşıyorum. Eskiden olsa sokağa çıkamazdım. Hatta karizma oluyor, hava atıyoruz. Yul Brynner halimle az mı hatun tavladım!

Kellik sorun olmaktan çıktı, artık tarz. Elbette elit düşüncenin katkısı var ama her üç kişiden birinin kel olması da çok önemli; kimsenin kimseye diyeceği bir şey yok.

Kızlar da önceleri bu kellere mırın kırın ettiler. Baktılar evde kalacaklar, kabullendiler.

Benim anlamadığım eski zamanlarda kellik yok muydu? Yani kitaplarda insanların hiç bu durumundan bahsedilmiyor da. Keloğlan dışında kel bilmiyoruz. Jul Sezarların, Cengizlerin, Hitlerlerin sırma gibi saçları mı vardı?

İyi oldu aslında… Medeniyeti bilmezsen zorunluluk öğretiyor. Kel olan naspın yani, kendi suçu değil ki. Yazılarımda bu anlamsız durumun hikmetini yukarıya sordum ama cevap gelmedi. Hayatta anlamadığım birkaç şeyden biri. İnsanın daha 20’sinde 30’unda nasıl kafası cıpcıbış kalır ya!

Kadınların bazıları saçlı erkek tercih ediyor. İyi ki ben onları tercih etmiyorum.

Oh be kelim ama rahatım valla! Hem 60’ındayım, normal yani. “Ama göstermiyorsun” diyenlere kafamı saklıyorum. Onu da ilave edince gösteriyorum çünkü.

Kel olunca akıllı olduğunu düşünüyorlarmış, hiç beni ilgilendirmiyor. Beni vücut olarak beğensinler, akıllı görmesinler. Ben kadın olsam Aynştayn’nın koynuna sırf bu nedenle girmezdim. Aslan yelesi gibi saçları olan salak oğlan daha iyi!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..