Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '18

 
Kategori
TV Programları
 

Erkenci Kuş'un Fabri'si Özgür Özberk ile Dolu Dolu

Erkenci Kuş'un Fabri'si Özgür Özberk ile Dolu Dolu
 

Hayat size istediklerinizi verir. Er ya da geç. Yaşamın kendi içinde bir tılsımı ve kader yazısı vardır. Zamana bağlıdır o kader yazısı. Ve bazen de, insanın yapmak istedikleri için yeterli gücü ve yaşamın ona sunduğu şansı bulmasına...

Sevgili Özgür Özberk ile bundan birkaç ay evvel, yatağımda oturmuş içim sıkılıp dünyayı sorguladığım bir evreden geçerken tanışma şansım oldu. Ortak paylaşımlar ve sanat insanları birleştirir.

İşte benim de Özgür Özberk ile yolumu içimdeki yazar kimliğim ve sanata olan aşkım kesiştirdi. Ve tabii onun saygın kişiliğinin, insana değer veren mütevazi yönü... Bunun için, samimiyeti için kendisine yürekten teşekkür ediyorum. Facebook Messenger ile kitaplar, tiyatro ve oyunculuk dünyası ile ilgili görüşlerini alırken, röportaj yapma fikri hiç aklımda yoktu aslında. Ya da çekindim belki de bilemiyorum. Zira hem ona hem de kardeşi sevgili Özge Özberk'e büyük saygı duyuyorum. Bir de yakışıklı mı yakışıklı oğlunu görünce, bir çocuk kitabı yazarı olarak ekstra bağ kurdum galiba...

Geçtiğimiz günlerde Fabri karakteri ile tekrar Erkenci Kuş dizisine dönünce, aklımda şimşekler çaktı. Pek çok izleyicinin tutkuyla bağlandığı Can-Sanem aşkına İtalyan aksanıyla bomba gibi düşen ve daha bir süre dizinin gündemini karıştıracak gibi görünen  Fabri'yi daha yakından tanıyalım, bu vesile ile aslında Özgür Özberk'i daha yakından tanıyalım istedim. Oyunculuğunu yalnızca Erkenci Kuş'dan değil, bugüne dek yer aldığı pek çok projeden bilerek saygıyla takip ettiğim Özgür Özberk'e samimi cevapları için çok teşekkür ediyor, vakit kaybetmeden röportajımıza geçiyorum. 

Erkenci Kuş kadrosuna dahil olma sürecin nasıl oldu? 

İtalyan aksanıyla konuşan bir karakterin diziye gireceğini duymuştum. Umarım bana da sorarlar diye düşünürken auditiona çağrıldım. Amerikada 3 sene italyanların arasında yaşadığım ve tiyatroda italyanca aksanıyla oyunlar çıkardığım için benim için kolay oldu ve hemen kabul edildim.

Özgür Özberk’in Fabri karakteri ile benzer ve farklı yanları var mı? Varsa neler? Bize biraz Fabri karakterini anlatır mısın?

Fabri hayat tecrübesi olan, zeki ve kurnaz birisi. Kadınların dilinden anladığı kesin ve bu nedenle ekstra kibar ve düşünceli. Bu tabii ki Can karakterinin kıskandığı bir karakter haline getiriyor Fabri’yi. Birçok olayı da kurnazlığıyla hallediyor. Seyircinin Fabbri’yi sevmesinin sebebi de bu kurnazlığıyla Can’la uğraşması bence.. Fabri karakteri benimle genel anlamda benzerlik gösteriyor aslında.

Fabri karakteri bu güne kadar oynadığın karakterlerden daha değişik bir karakter. Fabri’yi oynarken zorlandığın yanlar var mı?

Zorlandığım bir yanı yok ama her bölüm değişik olaylar konu edildiğinde Fabri buna nasıl tepki verir diye düşündüğüm oluyor. Özgür buna nasıl tepki verir diye hayal etmek işleri kolaylaştırıyor benzer karakterler olduğumuz için. Renki bir karakter olması da işimi kolaylaştırıyor, bu italyanlar böyle herhalde dedirtebiliyorum sanırım 

Fabri karakterinde değişmesini istediğin yönler var mı? Varsa neler?

İyisiyle kötüsüyle Fabbri böyle bir karakter. Değiştirmek değil ama eklemek istediğim tek şey daha çılgın bir italyan olması olabilir..

Özgür Özberk’in en büyük hayali nedir?

Şu an hazırlığını yaptığım sinema filminin uluslararası arenada ödül kazanması

Özgür Özberk’in en büyük korkusu nedir?

Zamanız hazırlıksız kaybın her türlüsü

Özgür Özberk’in en sevdiği kitap?

Her türlü komplo teorilerini konu alan kitaplar, bilim kurgu konulu kitaplar..

Özgür Özberk’in bir hobisi var mı?

Ufak bir müzik stüdyom var, orda kendi bestelerimi yapmak ve spor spor spor..

Dizi setinde unutamadığın bir anı var mı? Paylaşır mısın?

Sex and the city dizisinde oynamıştım New York’tayken. Ordaki her dakikam benim için unutulmaz bir anıdır..

Özgür bir renk olsa hangisi olurdu?

Kesin mavi

Özgür bir şarkı olsa hangisi olurdu?

‘Kiss from a rose’ Seal

Sanem ve Fabri ikilisine baktığında bu ikiliyi nasıl tanımlarsın? 

Çok farklılar ama sanırım Fabrİ saneme kol kanat gerebilecek kadar hoşlanıyor

Can ve Sanem cephesindeki aşkın tanımını yaparsan?

Çok enerjik ama kırılgan bir lise aşkı havası var bence..

Dizi sektörünün en keyifli/en zor yanları neler? 

En keyifli yönü sanırım sokakta sizi tanıyıp takdir etmeleri.. En zor yanı da her hafta 2.5 saat süren bir dizi film için gece gündüz aynı tempoda çalışmak..

Özgür Özberk’in oynadığı karakterler arasında bugüne dek onu en çok etkileyen karakter hangisi idi? Neden?

Kalpsİz adam adlı bir BKM projesi vardı. Ölüyordum ve kalbim başka bir adamın hayatını kurtarıyordu. kararın verildiği sahne çok etkilemişti beni

Özgür Özberk’in en çok oynamak istediği karakter/rol nasıl bir karakterdir?

Hep kiralık katili canlandırmak istemişimdir nedense

Özgür Özberk’i 3 kelime ile anlatırsan? 

Eğlenceli düşüneli ve kreatif

Özgür Özberk için “Aile” ne ifade ediyor?

Huzur bulduğum kavram

Özgür Özberk için “Kariyer” ne ifade ediyor?

Uğruna senelerimizi verdiğimiz amaç..

Özgür Özberk fanlarına bir mesaj vermenizi rica etsem...

Beni takip etsinler çok yakında çoook güzel bir filmle karşılarında olacağım.

Yakışıklı oğluna gelecek için bir mesaj vermeni rica etsem…

Çok iyi bir oyuncu olacak biliyorum...

 

 
Toplam blog
: 34
: 999
Kayıt tarihi
: 22.03.18
 
 

18 Haziran 1985 İzmir doğumludur. İlkokul,ortaokul ve lise öğrenimini Özel Çakabey Koleji'nde tam..