Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ekim '10

 
Kategori
Futbol
 

Erman Toroğlu'ndan ekran daveti!

Erman Toroğlu'ndan ekran daveti!
 

Erman Toroğlu, gündemde nasıl kalacağını bilen eski bir futbolcu ve hakem.

Toroğlu, bir zamanların ünlü “Maraton”cusuydu.

“Maraton” ve “Maraton”un imkanları elden gidince, eski etkinliği kalmadı. Ama bu sefer de, futbolla ilgili görünse de, futbol dışı laflarıyla gündemde kendisine yine yer buluyor.

Arda’yla ilgili sözleri bu haftanın “flaş yorumu” oldu.

Erman Toroğlu, işini bilen, lafını dolaylı yoldan söyleyen, yerine göre de, “Ben şunu dedim” diyerek, “Onu demedim”le kendini kurtaran bir yorumcu!

Arda konusunda da öyle.

Ne diyor?

“Ben kendi sorunumdan söz ediyorum, Arda’dan değil”

Doğru, Toroğlu, "Kızım sana söylüyorum gelinim sen anla" anlayışıyla davranıyor.

Toroğlu’na bunu söyleten diyaloğu milliyet.com.tr’den aktarayım:

“Erman TOROĞLU: Arkadaş şunu söyleyeyim, ben bu sakatlığı geçirdim. Benim bu sakatlığı geçirmeme sebep, takım o zaman pazar-çarşamba maç yapıyordu. Ben kendime bakmadım, kabahat bendeydi, tamamen bendeydi. Fazla seks ve dinlenmemekten dolayı ben bu sakatlığı geçirdim. Kendime daha iyi bakarak, daha sonra acı çekerek bunu kendi kendime iyi etmeye çalıştım. Ama bunun suçu bendeydi.??

Serhat ULUEREN: Sizde böyle oldu diye Arda da böyle olacak değil.??

Erman TOROĞLU: Ben kendi sorunumdan bahsediyorum. Futbolcu kuvvetli olduğu zaman daha az sakatlanır, kendine bakmadı mı bir tarafı otomatik sigorta gibi patır kütür atar.”

Gördünüz mü, Toroğlu, kendinden söz ediyor.

Toroğlu’na tepki Arda’dan gelmişti:

“BİZİM ülkemizde herkes doktor olmuş ve fikir beyan ediyor. Biri çıkıp ‘Seks yüzünden olmuştur” diyor. Biri şerefsizlik yapıyor, diğeri alıp o şerefsizliği gazetesine manşet olarak koyuyor. Bir de utanmadan benim kız arkadaşımla fotoğrafımı koymuşlar. Bir şerefsizliktir gidiyor. Bazı şeylerden nefret ediyorum. Şerefsizlik diz boyu, bir şey yapamıyorsunuz. 238 maç oynayan Arda’ya saygı yok.”

Toroğlu’na tepki Galatasaray’dan ve bir soru üzerine Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım’dan gelmişti.

Aziz Yıldırım’ın tepkisi, Arda’nın kullandığı “şerefsizlik “lafına onay şeklindeydi.

Bu durumda Erman Toroğlu ne diyor:

“Pazar akşamı tüm Türkiye kimin, ne olduğunu görecek” dedi.

Toroğlu, kısaca şunları yazdı; “Arda Turan’ın ve Galatasaray Spor Kulübü’nün açıklamalarını hepiniz okudunuz.

Bu konuşmayı ben televizyon ekranından yaptım.

Onun için de yanıtını televizyon kanalında vereceğim.Ama şunu açık ve net bir şekilde ifade etmeliyim.

Ben ne söylediğimi biliyorum.

Lütfen pazar akşamını bekleyin. Çünkü o akşam, tüm Türkiye, kimin ne olduğunu görecek.

O zamana kadar herkes eteğindeki taşı döksün.”

@

Bu pazar, futbolda önemli bir gün!

Bu pazar, futbol konuşulmayacak!

Bu pazar, herkes Erman Toroğlu’nu dinleyecek!

Ekran başında yerini ayırtmayı unutmayınız!

 
Toplam blog
: 287
: 1147
Kayıt tarihi
: 13.07.10
 
 

1960 Ankara doğumluyum. Bir kamu kuruluşundan emekliyim. Yazmayı ve okumayı bir yaşam tarzı sayarım...