Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '10

 
Kategori
Magazin
 

Erol Büyükburç spermlerini çaldırmış!

Erol Büyükburç spermlerini çaldırmış!
 

Ünlü sanatçı üzgün...


Erol Büyükburç'un "spermleri çalındığı" haberini duyduğumda Haydar Dümen'in çok beğendiğim bir sözü geldi aklıma.

"Kızlar! Tohumlarınızı dikkatli seçin. Nesiller dejenere oluyor" demişti.

Aradan yıllar geçti. Ne tohumlar dikkat ve itinayla seçildi... Ne de nesiller dejenere oldu (!) Anlayacağınız eski hamam eski tas yani. Birilerinin "gücü'de Allah tarafından gani.

Şarkılarında, "Bir başka sevgiliyi sevemem" diyen Türk Pop Müziği 'nin ünlü solistlerinden biri olan Erol Büyükburç "spermlerinin çalındığına" dair iddia'da bulundu. Bir Tv. Kanalında yayınlanan programda "spermlerim çalındı" dedi. Büyükburç'un katıldığı Tv. Progamında kızlarının adları sayıldıktan sonra, "Belki daha çok çocuğum vardır. Benim zeka düzeyimin yüksek olduğunu düşünen ajanlar peşime takıldı. Senelerce sperm almak için uğraştılar ve aldılar" dedi.

Büyükburç, kendisinden "sperm" alan kadınların başka ülkelerin ajanı olabileceğini de belirtti ve "bu olayların 4-5 yıl içinde olduğunu düşündüğünü ve bunların birçok memleketten olduğunu da biliyorum. Benim IQ'mu gördüler. O'na yönelik yapmış olabilirler. " Dedi.

Şimdi o "birçok memleketten" "ben de Büyükburç'un çocuğuyum" diye gelenler olursa hiç şaşmam.

1960 / 1970 yıllarında Türk Pop Müziği'ne emek veren sanatçılarımızdan Erol Büyükburç'un aklıma kazınan şarkılarından bazıları; Bir başka sevgili / Alaaddinin lambası / Ben ettim sen etme / Cilveli Ferda / Berduş

Gülriz Yiğit

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..