Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '16

 
Kategori
Güncel
 

Erol Evgin kafası

Erol Evgin kafası
 

Yeni çıkardığı ''Altın Düetler'' albümüyle gündeme gelen yılların sanatçısı Erol Evgin, röportajı esnasında söylediği '' veciz '' sözleriyle gündem yarattı.

Demokrasinin bize fazla geldiğini, okuma yazma bilmeyenle 3 üniversite bitirmiş birinin birer oy hakkı olmasının adaletli olmadığını söylüyor Erol Evgin. Ona göre, eğitim düzeyi düşük olanlar muhtar seçiminde, biraz daha eğitim alanlar belediye başkanı seçiminde oy kullanacaklarmış. Eğitim seviyesi yükseldikçe seçme hakkı artacak yani. Bu sözleri söyleyen bir sanatçı ve aynı zamanda bir mimar. ''Tahsil cehaleti alır eşeklik baki kalır'' diyen Ziya Paşa'ya rahmet okutuyor maalesef Erol Evgin. Geçmişte de manken Aysun Kayacı, dağdaki çobanla kendi oyunun bir olmaması gerektiğini söylemişti. Bu iki seçkinci arkadaşa ve onlar gibi düşünenlere sormak lazım. O parmak basan, eğitim düzeyi düşük insanlar ya da onların çocukları devlete vergi vermiyor mu? Asker üniformasını giyip canını ortaya koymuyor mu? Erol Evgin kafasındakiler evlerinde rahat rahat uyurken, eğitim seviyesi düşük dedikleri insanlar, askerde olan çocuklarından kötü haber gelir korkusuyla uyuyamıyorlar. Erol Evgin sosyal demokrat olduğunu da söylüyor. Sosyal demokrat bir adam halka bu kadar tepeden bakar mı? Sonra da soruyorlar CHP neden oy alamıyor da AKP bu kadar yüksek oy alıyor. Vatandaş bu kafadaki insanların olduğu bir partiye neden oy versin ki? Erol Evgin acaba konserlerine gelenlere ya da albümlerini alanlara diploma soruyor mudur? Tabi ki hayır. Eğitim önemli hem de çok önemli. İnsanların eğitim seviyesini yukarı çekmek gerekiyor. Ama onları hor görmeden ve aşağılamadan.  

 
Toplam blog
: 165
: 215
Kayıt tarihi
: 18.08.14
 
 

Gazi Üniversitesi İşletme bölümü lisans ve Mersin Üniversitesi İşletme yüksek lisans mezunuyum. M..