Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ocak '20

 
Kategori
Futbol
 

Ersun Yanal neler yapar?

Ersun yanal , Türk futbolunun en iyi hocalarından bir tanesi. 

 

Fenerbahçe, en son Ersun Hoca ile şampiyonluk yaşadı.

 

Hem de öyle veya böyle nisan'da yaptı bunu.

 

Bu hafta Fenerbahçe Trabzonu yenerse  şampiyonluğu alır. Bitime 14 hafta kala büyük avantaj yakalar. ( Bana göre şampiyon olur)

 

Sonra ne yapacak Ersun hoca? 

 

Fener'e lig kupasını aldırdıktan sonra gözününü avrupa'ya diker.

 

Bu şartlarda şampiyonlar ligin'de başarı hayal. Uefa  kupası ise zor değil. 

 

Evet evet yanlış duymadınız. Ersun yanal 2021 yılın'da uefa kupasını alır.

 

Şimdi Galatasaray taraftarı der ki; Bizim gerçeklerimiz sizin hayalleriniz'dir.

 

Biz de ''bizim gerçeklerimiz 146 Galatasaray galibiyeti ile başlar'' deriz

 

Ersun yanal hem lig kupasını hem de avrupa'da kupa alır. 

 

Aziz Yıldırım,çok severim Aziz Başkanı....

 

Eğer Ersun hoca ile devam etseydi görevdeydi. Eski başkan kendi ayağına sıktı.

 

Sadece Lig ve avrupa için yazdım Ersun Yanal hakkında...Türkiye kupasını, Türkiye süper kupasını Avrupa süper kupa'yı heseba katmadım. Artık onları da başkaları tahmin etsin.

 

Ben müneccim değilim  Sadece hislerimi yazdım.

 

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..