Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Kasım '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ertelediklerimiz

Ertelediklerimiz
 

Birkaç yıl önce Prenses Diana ile ilgili bir kitap okumuştum. Daha çok Diana’nın kişiliği ve yaşadığı olayların anlatıldığı magazin yönünün olmadığı bir kitap diyebilirim.

O kitaptan aklımda bir bölüm kaldı. Bir çok hikâye anlatıldı onlara dair. Kitapta yazılanlara göre bir gün Prenses Diana, Prens Charles’in çalışma odasına gidiyor ve masasının üzerindeki eşyaları kendince düzeltiyor. Sonrasında fark eden Prens Charles ise oldukça sinirleniyor ve tepkisini belli ediyor. Böyle bir tepki karşısında neye uğradığını şaşıran Diana ise kendisini bir daha eşine o denli yakın hissetmiyor ve aralarındaki uçurum zamanla hep büyüyor. Geriye kalan sonuçlarını ise hepimiz biliyoruz. Bu ilk kırılma hikayesi bana oldukça ilginç geldi. Bizler sorunların ilk oluşum noktasına ulaşıp o düğümü çözdüğümüzde sanırım sorunun kendisi kalmıyor.

Aslında tüm ilişkilerimizde, dostluklarımızda, işimizde sınırlarımızı ihlal edenlere tepkilerimizi açık ve net olarak ortaya koyduğumuzda sanırım problemler oluşmadan eriyip gidiyor.

Hiçbir kişilik bir diğerinin aynı olamayacağına göre algılarımız ve bakış açılarımızda farklı olacaktır.

Tavsiyem düşüncelerinizin çekmecelerini dağınık tutmayın. Farkında olmadan bir gün işe yarar fikri ile çok şeyleri toplamış olursunuz. Mümkün olduğunda çekmelerimi dağınık ve işe yaramaz bırakmıyorum. .

Eskiden bende bir şeyler biriktirirdim, artık işime yaramayan şeyleri ihtiyacı olanlara dağıtıyorum.

Komşu komşunun külüne muhtaçtır deriz. Komşunuza yetecek kadar kül biriktirin fazlası toprağa karışsın, yeni toprak olsun. Belki size küllerinden güller açar.

Küllerinizden güller açan gün sizin olsun.

 
Toplam blog
: 9
: 433
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

İktisat Fakültesi, Kamu Yönetimini bitirdim. Yazmayı, okumayı, yeni yerler keşfetmeyi seviyorum. ..