Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Haziran '19

 
Kategori
Güncel
 

Ertelemek

Artık işsizim... İş başvurularımdan henüz bir ses seda yok.

Öğretmenliğim yeterli bulunmadığı için görevimden ayrıldım. Özel sektör öylesine zor ki. Çalışma hayatın bir kişinin iki dudağı arasında.

Yine yazmayalı bir hayli zaman olmuş. Bir daha ne zaman yazarım bilmem.

Herkesin telaşesi farklı bu hayatta. Benim şimdiki telaşım ise iş bulmak. Kariyer sitelerinden başvuruyorum ama ne kadar başarılı olduğum bir tartışma konusu.

Kardeşimin asistan olduğu üniversitenin bilgisayarından yazıyorum size. Halbuki siz kimsiniz bilmiyorum ya da kaç kişisiniz... Olsun ne fark eder. Bir elin beş parmağını geçmese de insanın okuyucusunun olduğunu bilmek güzel şey...

Dilerim yakında iş bulabilirim.. Memleketimi çok sevsem de daha doğrusu denizi çok sevsem de Ereğliye dönmek istemiyorum.

Bu bir blog yazısı değil iş arama ilanı aslında. Eğer aranızda bana yardımcı olabilecek insanlar var ise Ankarada iş aradığımı bilin istiyorum. Bir daha size ne zaman yazarım bilmiyorum. Ama ertelemek istemiyorum. Lütfen bana yardımcı olun...

Sevgiler...

 
Toplam blog
: 149
: 435
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

1999 yılında Ted Kdz Ereğli Kolejinden, 2003 yılında İstanbul Üniversitesi İtalyan Dili ve Edebiyat..