Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ağustos '09

 
Kategori
Güncel
 

Eruh Ne Demek! Türk Askerine Silah Sıkılan İlk Gün Kutlaması Ne demek !!!

Eruh Ne Demek! Türk Askerine Silah Sıkılan İlk Gün Kutlaması Ne demek !!!
 

Tek resim Tüm gaflet içindekileri uyarmaya yeter


Demokratik Ülkem benim
Ne kadar demokratikiz günün haberlerinden derleme:

Haber 1;
''Gürcü, Yunanlı ve Rus turistler manastırda ayin yapmak istedi, yetkililer izin vermedi.'' (Milliyet internet)

Neden izin vermiyorsunuz. Sümela manastırının taşlarını söküp gitmeyecekler. Yapsınlar inancları gereğini Demokrat başbakanımız ilgililere gereken ilgiyi gösterir umuyorum.

Haber 2;
''Protestocu depremzedelere polis müdehale etti neden protesto etmişler bakalım;
Deprem konutlarındaki dairelerden 80'ine Vali muavinleri ve diğer bürokratlar yerleştirilirken, diğer depremzedeler konutları boşaltmadı. Depremzedeler bu konutların kendileri için yapıldığını lojman olarak kullanılamayacağını savunarak sık sık protesto gösterisi yaparken bugün saat 13.00 sıralarında Bölge Çalışma Müdür Yardımıcı Ercan Kale'nin eşyaları kamyonetle gönderildi. Depremzedeler barikat kurarak aracın geçişine izin vermedi. Bunun üzerine Emniyet Müdürlüğü Çevik Kuvvet ekipleri gönderdi. Gelen polislerin müdahalesi üzerine deprem konutları bölgesinde arbede çıktı.'' (Milliyet internet)

Ne kadar demokratik sonuçtan ve olaydan belli sanıyorum. Kimileri yine provakatör işi dermi der. Demokrat zihniyet ve dünya görüşü ne derse o dur o kadar !!

Haber 3;
''Memur zammı görüşmesi gergin başladı'' (Milliyet internet)
Burda yoruma gerek yok sanıyorum memur isteyecek hükümet vermiyecek. Tek sorun haklı veya haksız durumu protesto etme hakkı olmayacak İnsan hakları mahkemesinden uyarı almış bir hükümet bu duruma açıklık getirmeden başka yerlerde açılım diye demokrat edalarında dolaşacak. Benim Demokrat iktidarım one minute

Haber 4;
''DTP: Öcalan sürece dahil edilmelidir'' (Milliyet internet)
Nasıl yani çocuk katili kendi insanları kendisi gibi düşünmüyor ona destek vermiyor diye tüm mezrayı katleden bir terörist liderinin yol haritasına bakılmalı diyen bir yandaş partiyle görüşülecek ve bunun adi demokratikleşme olacak birileri demokrasiye kurşun sıkacak benim hükümetim de muhatap olacak. Öptüm saygılar.

Haber 5;
''PKK’nın 15 Ağustos 1984’te Siirt’in Eruh ilçesinde yaptığı katliamla silahlı eylemlere başlamasının yıldönümü öncesinde dün akşam saatlerinde Şırnak’ın Cizre ilçesinde PKK yandaşı kalabalık bir grup, PKK ve Abdullah Öcalan lehine slogan atıp davul zurna eşliğinde yaklaşık bir saat boyunca halay çekti.'' (Milliyet internet)

Ama bu haber bardakta su bırakmadı. Yeter, siz kendinizi ne sanıyorsunuz. Türk Askerine kurşun sıktıkları günü kutluyor. Ve benim Devletim benim hükümetim bunu seyrediyor.
Ben Vatandaş olarak bu hükümetin tutumunu kabul etmiyorum. Orada sehit edilen askerimizin ailesinin duygularını sorun yazıklar olsun.

Yüce önder ATATÜRK ne de güzel görmüş şimdi ki halimizi. Herkesi bir kere daha okumaya davet ediyorum. Hepsi tamam da haberlerin bu Eruh haberinde yaşanılanlara göz yummak büyük sorumsuzluktur. Adamlar Devlete millete başkaldırının gününü kutluyor devletim bakıyor. İnanın içim kan ağlıyor olmaz olsun böyle anlayış.

Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşıyım diyen herkes bu sözleri asla aklından cıkarmasın. Karşı karşıya olunan durum bu durumdur.

"bu şeraitten daha elim ve daha vahim olmak üzere, memleketin dahilinde iktidara sahip olanlar gaflet, dalalet ve hatta hıyanet içinde bulunabilirler. Hatta bu iktidar sahipleri şahsi menfaatlerini, müstevlilerin siyasi emelleriyle tevhit edebilirler. Millet, fakru zaruret içinde harap ve bitap düşmüş olabilir.

Ey Türk istikbalinin evladı!

İşte, bu ahval ve şerait içinde dahi vazifen, Türk İstiklal ve Cumhuriyetini kurtarmaktır. Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur."

 
Toplam blog
: 44
: 2426
Kayıt tarihi
: 30.08.08
 
 

Yaşamak buysa yaşıyoruz işte, hayat bir mücadele ve ben de bu mücadeleyi elimden geldiği şekliyle ve..