Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '13

 
Kategori
Mizah
 

Erzurum fıkraları

Erzurum fıkraları
 

alıntı


Her zaman üzücü haberler yazacak değiliz, bugün de gülelim biraz.Anadolu insanının dolaylı olarak laf Sokuşturup, lafı gediğine koyması meşhurdur. Sizlere  Erzurum fıkrası aktarıyorum, bol bol güleriniz inşallah.Selam ve saygılar.

 

NAHİDE ÇELEBİ

 

ARADA ' R ' VAR !..

Tabura yeni bir komutan gelmiş ve askerleri toplayarak bir konuşma yapacağını belirtmiş. Bütün askerler toplanmışlar ve komutan başlamış konuşmaya :

- "Bugün tanışmak için
sizleri buraya topladım.Benim adım Ahmet, soyadım Kırç.Tekrar diyorum, Kırç.Arada R var.Sakın ola diliniz sürçmesin çok fena yaparım. Herkes
iyice ezberlesin hata istemem."Askerler dağılmışlar ve herkes Arada R var, arada R var diye
içinden ezbere koyulmuş. Komutan ise bu konuda ne kadar hassas olduğunu göstermek için sağda solda
gördüğü askere soruyormuş :"Sen..?"
Emredin komutanım !" "Soyadım ne benim?" "Kırç komutanım." "Aferin. İşinin başına .”Komutan böyle böyle her gün bir kaç kere soyadını soruyor
ancak kimse şaşırmıyormuş,Erzurumlu ise bu konuda çok sancılıymış,Ya bir gün piyango kendisine çıkarsa ve şaşırırsa diye daralıp dururmuş.
Nihayet birgün tören esnasında
komutan aniden arkasına dönmüş
ve Erzumlu’yu işaret ederek : "Sen !. Soyadım ne benim ?"
Erzurumlu heyecandan konuşamıyor,
nutku tutulmuş yaprak gibi sallanmaya başlamış. Komutan gayet sinirli: "Sana söylüyorum, cevap ver,
asabımı bozma !" Hemen arkasındaki arkadaşı bakmış arkadaşının başı belaya girecek, hemen fısıldamış ;
"arada R var, arada R var." Bunun üzerine Erzumlu cevap vermiş : "Gört !.."

 


 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..