Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ağustos '09

 
Kategori
Eğitim
 

Erzurum hizmetiçi eğitim enstitüsünde öğretmenlik semineri

Erzurum hizmetiçi eğitim enstitüsünde öğretmenlik semineri
 

Erzurumda Hizmetiçi Eğitim:Erzurum Çifte Minare


Milli Eğitim Bakanlığı farklı kentlerde öğretmenlere yönelik eğitim seminerleri vermektedir. Hemen hemen yazın her haftası çeşitli illerde değişik konularda seminerler düzenlenmekte. Bunlardan bir tanesi olan “Proje Tabanlı Öğretim” seminerine Temmuz 2009 tarihinde Erzurum’da katıldım. Beş gün süren eğitimin formatı çok hoşuma gitti. Bu yüzden diğer öğretmen arkadaşlara bilgi ermek ve onları teşvik etmek için bu yazıyı yazıyorum. Erzurum Hizmetiçi Eğitim Enstitüsü Erzurum il merkezine yaklaşık 10 km mesafede. Erzincan-Erzurum karayolu üzerinde bulunmakla birlikte il merkezine ulaşım yönünden sorun yaratmamaktadır. Üç yıldızlı bir otel konforunda olan enstitüde sabah-öğlen-akşam yemekleri verilmektedir. Sabah saat sekiz otuzda dersler başlamakta ve yaklaşık on-iki otuz veya bir gibi dersler bitmektedir. Öğlenleri ise günün en zevkli kısmını oluşturmakda.Beş günlük eğitim boyunca, dört günü Erzurum merkez ve çevrelerine günübirlik gezi düzenlenmekte. Gezdirilen yerler şunlar: Erzurum il merkezi, Plandöken Kayak Merkezi, il dışında Erzurum-Artvin arasındaki doğa manzarası süper olan Tortum Şelalesi, Öşvak Kilisesi. Tortum gölünde ayrıca alabalık ziyafeti veriliyor. Ayrıca Karsa’da gezi düzenlenmekte ve Türkiye-Ermenistan sınırında olan Ani harabeleri de bu gezi kapsamında ziyaret ediliyor. Günübirlik olan bu gezilere istekliler katılıyor. Ama görmeye gezmeye değer. Tüm gezi masrafları daha sonra Milli Eğitim Bakanlığınca öğretmenlere ödenen harcırahtan kesiliyor. Yemek, yatak ve ulaşımda ayrıca bu harcırahtan kesiliyor. Sonuçta aslında sizin neredeyse sıfır harcamanızla güzel bir kent ve doğa harikası yerleri ziyaret ediyorsunuz. Daha fazla bilgi ve konu ile resimler kendi kişisel web sayfamdan görülebilir. http://www.musatokmak.com http://www.musatokmak.net

 
Toplam blog
: 30
: 2026
Kayıt tarihi
: 16.12.06
 
 

1973 Sivas doğumlum. 1998 yılında ODTÜ Fizik bölümü, 2005 yılında Anadolu Üniversitesi işletme bö..