Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '07

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Erzurum kayak merkezlerinin altındaki pislikler

Erzurum kayak merkezlerinin altındaki pislikler
 

Erzurum'a küçük bir tatile gitmiştim. Her yeri geziyordum. Kayak merkezinin olduğu yerleri gezmeye gitmiştim. Ama kayak merkezinin altındaki pislikleri görünce içim cız etti.

Oysa ki çok sevinmiştim. Kayak merkezlerine göreceğim için. Hemen resimlerini çektim. Bilgisayarıma kaydettim. Yayına çıkmasını istedim ki bu rezilliği herkes görsün. Şimdi yazacaklarımı dikkate almanız dileğiyle.

Erzurum, ovalarıyla muhteşem bir il. Aslında güzel de bir yer. Hele de kayak merkezi. Ama üstten bakınca hiçde hoş gözükmüyor. İlk kez Erzurum'u bu kadar yakından gördüm, tanıdım ve gezdim. Gittiğim yerlerde çok güzel ovalar gördüm. Erzurum'dan gelince sadece ovalardan ve kayak merkezinden memnun kalmadığımı anladım. Nedeniyse kayak merkezinin çok pis bir görünüme sahip olmasıydı. Erzurum Valisi' ni tanımıyorum ama bu durumun valinin göz önünde bulundumasını istiyorum. Çevre kirliliği diye bir şey duymadıysanız Erzurum'un ovalarını ziyaret edin.

Peki biz çevremize hiç çöp atıyormuyuz? Bu sorunun cevabını evet olarak kabul ediyorum. Keşke Dünya çok temiz bir yer olsa. İçindeki insanlar çevre kirliliğine neden olmasa. O zaman dünya çok güzel bir yer olurdu. Beni yanlış anlamasın bütün Erzurum'lular. Ben sadece Erzurum'u örnek verdim ki Erzurum'u gözlerimle görüp pisliğine şahit olduğum için. Tabi görmediğim daha ne çok güzel ama pisletilmiş yer var. Çevremizdeki insanlar bence ikiye ayrılıyor. Birincisi pis insanlar. İkincisi temiz insanlar. Peki siz hangi tür insansınız ?Eğer tahminimdeki gibiyse ne yalan yazın nede hiç bir şey.

Palandöken/Kayak merkezleri/Erzurum

 
Toplam blog
: 13
: 885
Kayıt tarihi
: 15.07.07
 
 

İlköğretim öğrencisiyim 4. sınıftan 5. sınıfa geçtim. Yazı yazmayı seviyorum. ..