Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

13 Ağustos '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Eş'ek Cenneti

Eş'ek Cenneti
 

Nasıl oldu bilmiyorum!
Vallahi de billahi de hatırlamıyorum.....

Çünkü; gözlerimi açtığımda ''Yeşilsoğan'' tarlasındaydım..

Bu çingene ne yapsın ki oda kendince fikrince, iki arada bir derede, ''olmayan aşkına'' söyleniyor efendim?

Uzunca bir zamandır, seyri seferdeydi bütün ahlarım.
Ah bu ahlarım var ya bu ahlarım, yıllar var ki derinimde saklarım..

Anılarım bile tir tir titriyor, ürktüler, sindiler ben Şeytanla pazarlıktayken..

Anladın mı şimdi neden?
Az sonra ikimizi birden ele geçirecek şu kendine bile söz geçiremeyen, eşkiya eskisi acılarım?

Kepenklerini çoktan indirdim kalp kapaklarımın ve sonra saklandım dehlizlerine gizlice..

İlk ve son kez!

Sana sundum daha doğmamış sevgilerimi..
Ve sen ne yaptın?
Utanmadan, utandırdın beni bakire duygularımdan..

Kanını içeceğim, cellatlara vereceğim, arkandan savurduğum bütün ahlarımın..

Duyarsın!

Hepsini bir bir sadaka diye yarasalara tüküreceğim...

İçim acıyor!
Kalbim kanıyor!

Mevsimler de çok çabuk geçti bu yıl, nedense hüzün erken indi ömrümüze?

Aşkımıza neden acımadın ulan adamım?

Elbette sorarsın sen de bir gün.
Tarih mi?
Cesurlar yazarmış!

Aha da ben ''Sabiha Rana'' namı diğer öteki ismicazı ''çingen Sabiş'' tarihi aynen buraya, aşağıya yazıyorum!

''Yirmi Beş Ocak, İki Bin Altı, Dünya Yılı! Bu Günkü Gün Salı''

Bak demedi demeyesin, sakın haa imamın kayığıyla sallayacağım bizi aşkım.

Nereye mi?

Tabi ki '' Eş'ek Cennetine''



Fotoğraf Milliyet Resim Galerisinden canının istediği vakit değişme özelliğine sahiptir!
Söylemedi demeyin, sonra da bana küslük etmeyin... http://galeri.milliyet.com.tr/ Dememiş miydim size :)

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..