Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Temmuz '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Eşantiyon

Eşantiyon
 

kaçıncı basamak..


bir sevmek bin defa ölmek demekmiş
derken üç hürel,
boks maçı canlanıyor gözümde..
dindiremediğim her yağmurun
üzerine ateş salıyorum..
ne ısınıyor
ne soğuyorum..
alev alev buz tutuyorum her defasında..

hangi kapı, hangi tokmak, hangi zil..
"Jim
iyi miydi..
gittiğinde sevdin mi onu.."

cevabını hiç bilemeyeceğim bir soru benim hayatım..

her damarım farklı atarken
Şah'ımı bulamazken,
mat olmazken..
kilometrelerce uykuboyu düşümde,
frekansını oynak dilber yaptığım ayak uçlarım..

cumadan pazara tanımam terliklerimi..
"bana güven" diyorsun
ayak numaran kaç ki!
kasketimi pabuç yaparım ayaklarına..
ayakkabını taç ederim başıma.

bilir misin?
ruhun duymaz!
hesabı isteme o vakit
Sen eşantiyondun..

 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..