Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Aralık '11

 
Kategori
Şiir
 

Eşarba özgürlük isteyen erkek! Dinle!

Zorla değil ya! İstemiyorum!

sıkı sıkı başa takılan eşarba

Özgürlük falan!

Bunun neresi özgürlük kardeşim?

Resmen bağırıyor "Ben senin kölenim!"

 

Zorla..Dinle, minle dayatmasan,

Hangi kadın örter başını

Hangi kadın günah aracı sayar

sende de olan saçını!

 

Söyle hangi farz seni bu kadar bağlar

Benim başımı örtmem kadar!

Hiç mi günahın yok senin

Hiç mi dinden uzaklaşmadın

Hiç mi,

Üstüne farz olmayan şeylere bulaşmadın!

Bizden ne istiyorsun EY ERKEK!!!

Nedir bizi kapatmaktaki maksadın!

 

Bana sakın gösterme ayet, mayet!

Kendine gelince..

Hepsini siler geçersin, istesen şayet!

Ama zaten farz olmayan  bir şeyi

Kendine görev edindin!

Biz kadınlar adına

Sadece gariban eşarba özgürlük istedin!

Kadın sevgin yok senin

İnsanlığın şüpheli

Eğer olsaydı  savaşacağına

sadece severdin ve incitemezdin

kadın cinsini..

 

Ve eşarbına özgürlük isteyeceğine

Genel özgürlük haklarını ister,

Onun için çıkarırdın

O borazan sesini!

Bilki kimse istemez

Senin gibi olan erkek neslini!

 

Berrin Aksu

 
Toplam blog
: 171
: 522
Kayıt tarihi
: 18.12.10
 
 

Üniversite mezunuyum. Dekoratörüm. Yazmayı çok seviyorum. 200 kadar şiirim var. Sinema ve tiyatro..