Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Nisan '14

 
Kategori
İlişkiler
Okunma Sayısı
230
 

Esaret tanımayan adam

Esaret tanımayan adam
 

" Karadayı " modeli erkek, çok yakışır " esaret tanımayan adam " ın ruhuna...


Bazı adam esaret tanımaz. Adamın bazısı zincire vurulamaz!

Gönül prangası durdurur sade onu... Gönüllü kölesi olduğu kadını...

Kimseler esir edemez, teslim alamaz esaret tanımayan adamı...

Ne sözünü sakınır ne yapacağından geri durur esaret tanımayan adam...

Bazen Kendi bile fazla gelir yüreğine...

Bazen dağ, bayır dolanır; yarı deli, yarı akıllı... 

Bazen de en acımasız adamları imana getirir.

Aklıyla örmüştür ruhunu... Zekasıyla korur bedenini...

Şiddete, yumruğa, tekmeye; pek nadir başvurur esaret tanımayan adam...

İşte o vakit, uzak olmak ona; uzak durmak yanına, yöresine, yapılacak en akıllı iştir bence.

O, alemi esir alır kendine; gerçekten hak etmişse esirliği hasmı...

Esaret tanımayan adam, durduk yere rahatsız etmez kimseyi...

Durduk yerde maraza çıkarana da, harbiden gıcık olur.

Açtırma kutuyu, söyletme kötüyü!...

Karşındaki, esaret tanımayan adam... Dikkatini çekeyim kardeşim...

Tehlikeli sularda gezinme fazladan...

Yoksa fena yapar esaret tanımayan adam...

Bir tanışırsınız kiiii... Seni Allah korusun!

Rabbim, ona kimseleri düşman, hasım belletmesin...

Hem kendini hem dünyayı yakar o deli dolu adam...

Meğer ki, canı gerçekten yanmasın...

Nesli hızla tükeniyor olsa da...

Dünyanın kurtuluşu esaret tanımayan adamlarda...

Yeryüzü nimetleri her gün daha fazla esir alırken insanlığı;

Muhtaç ederken bir avuç pirinçle buğdaya...

Çare esaret tanımayan adamlarda...

Ancak kendini, ruhunu satmayanlar dur diyebilir bu gidişe...

Aynen esaret tanımayan adamların, ömür boyu yaptığı gibi...

Not: Yazıda kullanılan görsel internetten alınmıştır.

NAHİDE ÇELEBİ bu blog'u önerdi.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Sevgili Gülen kardeşim güzel bir yazı canınıza sağlık, selam olsun esaret tanımayan adamlara. Selam ve sevgiler.NAHİDE ÇELEBİ

NAHİDE ÇELEBİ 
 23.04.2014 9:24
Cevap :
Teşekkürler sevgili hocam. Cemce sevgilerimle...  23.04.2014 13:46
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1317
Toplam yorum
: 3584
Toplam mesaj
: 73
Ort. okunma sayısı
: 1681
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster