Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

07 Eylül '11

 
Kategori
Güncel
 

Eşek, eşeğin babası ve Süleyman'la ben...

Eşek, eşeğin babası ve Süleyman'la ben...
 

Türkiye'de ki siyaset gündemine dair!..

***

Dün gece rüyamda bir eşek, bana dedi ki;''sen gerçek Belkıs değilsin.. Ne diye Süleyman'a seslenirsin?''

Ve eşeğe dönüp dedim ki;ben Belkıs'a, Süleyman Süleyman'a ve sen babana ne kadar çok benziyorsun eşşoğleşşek...

Geceye dolunay ve yıldızlar eşlik ederken, köyün köpekleri de eşeğe bakıp, bakıp uludular..

Seninle saman evimize doğru yürümek ne kadar güzel Süleyman!

''Melekler Yüreğinizden Öpsün''

Sabiha Rana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..