Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mart '17

 
Kategori
Şiir
 

Eşek destanı

Eşek destanı
 

youtube.com/..............................................................


Sen istediğin kadar kabul etme
Kocadın be kırçıl eşek,
Ben bile yaşını unuttum
Sen bile ancak yokuşlarda hatırlarsın
Durup geçmişi düşündüğünde
Ahmet Amcam ne iyi adamdı
Çok odun vurduğunda sırtıma
Acır, yükün yarısını yıkardı.
Behey, nice kışlar geçti,
Nice yazlar, baharlar
Ben bu yokuşlarda
Duracak adamıydım be.
İki saat sırtımda Hasan’la yürüsem
Bana mısın demezdim
Breh, breh.. Şu yaptığımız işe bak 
Azıcık yokuşun ortasında dur
Nefeslen.. Ahmet Amcam da
İnsaflı ki insaflı..
Ben olsam deh ederdim sopayı sırtıma
Yörü be, eşekoğlu eşek diyerekten
Demek ki zaman geçmiş,
Kimbilir ne zamanlar geçti
Hatırlamam kaçıncı encikti doğurduğum
Boynuma bir fular takmıştı,Ahmet Amcam
Beni de pek güldürmüştü
Yakındır artık eşekler cennetine gitmekliğim
Anamı, babamı görür müyüm , dersiniz
Onlar da eşekti bilirsiniz.
Eee zamanı geldi, bilirim
Güçten kuvvetten düşünce eşekler
Artık kurtlara yem olurlar.
Zamanı geldi.
Yakında beni de dağlara gönderirler
Ehh her şeyin bir encamı var
Eşekliğin de
İyi davranış tatlı söz gösterirse beşer
Eşeklik baki kalır ama
Eşekler  biraz daha yaşar..
 
 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..