Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Eşek Şakası

Sabahın erken saati telefonun zili devamlı çalıyor, uyku sersemi ahizeyi kaldırıp alo dedim. Telefonun ucunda ağlamaklı bir ses: “ Ben Fethiye’den komşunuz Nazik haberi benden duy, çok yakın arkadaşın Bahriye dün gece vefat etti başınız sağ olsun.” Birden neye uğradığımı şaşırdım, göğsüm sıkıştı, gözlerim karardı, kulaklarım uğuldamaya başladı, telefon elimde sandalyeye çöktüm ve eşime: “Bahriye vefat etmiş cenazeye uçakla gitmemiz gerek” dedim. Eşim koşup yanıma geldi ve kendine gel zaten tansiyon hastasısın seni de mi kaybedelim” dedi ve telefonu elimden aldı. Nazik hanımla konuşunca çok sinirlendi ve : “Buna eşek şakası denir böyle 1 Nisan şakası olur mu az daha eşimi kaybedecektim deyip telefonu kapadı.

Her yıl dünyanın birçok ülkesinde 1 Nisan günü yüzlerce kişi komik ya da tuhaf şakaların kurbanı oluyor. İşte bize yapılan 1 Nisan şakası da eşek şakası. Geçen sene 1 Nisanda arkadaşıma kardeşi sandviçin içine diş macunu sıkıp getirmiş, kremalı sandviç diye yedirmeye kalkmış, bir ısırık alan kardeş diş macunu olduğunu fark edince öğürmeğe başlamış. Lütfen 1 Nisan şakası derken ölümlere sebebiyet vermeyelim. Nice 1 Nisanlara sağlık ve mutlulukla erişmeniz dileği ile sevgiler.

NAHİDE ÇELEBİ

 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..