Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '16

 
Kategori
Öykü
 

Eşeli -5

Eşeli -5
 

Eşeli (ınt)


Hiç bu kadar yalnız içmemiştim sigaramı. Bambaşkayım bu aralar. Gözümde düşmeyen bir damla yaş var hatırladıkça içimi acıtan. Annemin beni terk edişi var içimde. Hep şuramda durur. Ah şu mel’ un hayat! Hüzün katıyor bakışlarıma içinden çıkamadığım her sıkıntı. Ellerimi çokça ısırır oldum, anlamsız. Anlayan yok beni. Anlatmaya çalıştığım çok uzun bir hikaye, ama şu cümleler ne kadar kısa… Umuyorum, umuyorum ki …

      Aradığım, sığınmak için merhametli bir kalp. Çok koştum, çokça yoruldum bu yollarda. Kaç insan baktı gözlerimin içine hiç gitmeyecekmiş gibi. Peki gözlerim birini aradığında kimi bulacağım yanımda? Görmezden gelin, söyleyecek şarkılarıma bırakın beni. Ve duymazdan gelin, geceye kalan kimsesizliğimin sesini…

      Susarım çoğu zaman. İçime atarım her şeyimi. Sustukça büyür içimdekiler. Büyüdükçe nefes alamam. Bi köşeye çekilir ağlarım. Ağlarım. Ağlarım.
Ağlayınca geçmiş gibi davranırım.
Geçti mi peki ?
Geçmedi…

        İstanbul'un güneşini yolluyorum bu sabah sana, ısıtsın diye yüreğini. Birazda boğaz havası koydum yanına. Sızlatsın diye gönlünün direğini. Çocukluk günlerimden kokumu yolluyorum sana, avutsun diye gönlünü. Biraz da mahcubiyet koydum yanına, hatırla diye,  görmezden geldiğin, günlerimi…

Bahara durmuş iki gözümün çiçeği annem.

Çok çabuk kırılırım insanlara. Çok alınırım bana söylenen kötü sözlere. Belli etmem. İnsanlar beni zayıf görsün istemem.

Güzel değilim belki. Ama çok güzel gülerim. Çok güzel güldürürüm insanları.

Mutlu değilim çoğu zaman. Çok güzel mutluymuşum gibi davranırım.

Bazen mutlu olurum. Anlatmam mutluluğumu. O küçücük mutluluğumda başkalarının gözü kalsın istemem.
        O anı yaşıyorum. Ama aynı anda, her şeyin bir anda, elimden kayıp gidebileceğini biliyorum, yani geleceği... Zaman bilgim olmaya başladı. Eskiden yoktu. Eskiden 'ölümsüzler' gibi yaşıyordum. Şimdi ölümlü olduğumu da biliyorum. Daha kıymetini bilerek yasıyorum her şeyi... Galiba büyüyorum …

       Her şey bu kadar basit olmamalı. Ben yeniden aşık olabilmeliyim. Yeniden kalbim güm güm atmalı. Neden zamanı geri alamıyorum neden? Neden zaman aldıklarını vermiyor geri? Neden yeniden yaşayamıyorum zamanın bir bölümünde kalan bazı günlerimi?

          Ben acıya inanırım. Acı gerçektir. Mutluluk öyle değil mesela. Mutluluk kuş tüyü gibidir. Bir rüzgarda savrulup gider, ardında bir gülümseme bırakır sadece. Çoğunlukla acı bir gülümseme. Yine olduğun yere ve merkeze dönersin…

 

 
Toplam blog
: 137
: 2242
Kayıt tarihi
: 19.02.13
 
 

05 Ekim Ankara doğumluyum. Okumayı, yazmayı, insanları dinlemeyi seviyorum. Kişisel blogumda her ..