Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '10

 
Kategori
İzmir
 

ESHOT'u kınım kınım kınadım :)

ESHOT'u kınım kınım kınadım  :)
 

Dün akşam iş dönüşü otobüse bindim.

Karşıyaka otobüsü gelmişti durağa.

300 numara olanı.

Eve yakın geçiyor.

Yolun başı sayılır bindiğim yer.

Şoförün binen yolculara yolu sorduğunu görünce şaşırdım.

O yolu ilk gidecekmiş, bilmiyormuş.

Yolcunun biri tarif etmeye başladı öne oturup.

Güzelyalı'dan sahile dönemedi o arada.

İçeri girdik, devam ediyoruz.

Bu hatta otobüsler Konak tarafına sahilden gidiyor, Mithatpaşa Caddesi'ne girmiyor, Güzelyalı'nın oradaki ışıklardan sahile dönüyorlar.

Konak tarafından gelen bazı hatlar, gelirken içerden kullanıyor o caddeyi.

Haliyle herkes bize bakıyor.

Gelen otobüslerdeki şoförler işaret ediyorlar, caddedekiler bakıyorlar bize :)

Biraz ilerdeki ışıklardan döndük neyse caddeye :)

Olabilir...

İnsan halidir...

Şoför o yoldan daha önce hiç geçmemiştir, bilmiyordur.

Duraktaki amirleri neden bu durumdaki bir şoförü yalnız gönderir ilk seferinde?

Çok mu zor adamcağızın yanına birini vermek?

Hem yolu gösterir hem de laflarlar, yabancılık çekmez insancık.

Yazık değil mi?

Adamcağız mahcup, yol soruyor her binene.

Herkes bilmeyebilir ama.

Misal ben :)

Otobüse bindiğimde hiç dikkat etmiyorum yola.

Kafam nerelerde geziyor kimbilir :)

O yüzden otobüsle gittiğim bir yeri, arabayla gideceksem kesinlikle tarif edemem.

Yolda gördüğüm bir yere gideceksem, yanlış durakta inmişliğim de vakidir.

Ne durağa dikkat ederim, ne de yola bakarım.

Otobüs şoförünün ben gibi birinin yardımına muhtaç olması bence ESHOT için büyük ziyanlık :)

Şoför yolu sorunca, hiç ses etmeden geçtim tabii arkaya hemencecik :)

ESHOT'da güzergahları yeni şoförlere öğretecek bir ön eğitim programı yok mu acaba?

Olsa, o şoför yolu yolcuya sormazdı sanırsam :)

Bilmiyorum :)

Kınadım vallahi kimse sorumlusu o hattın :)

Kınım kınım kınadım hemi de :)

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..