Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '15

 
Kategori
Güncel
 

Eşim beni boşayacak, stresteyim!

Eşim beni boşayacak, stresteyim!
 

Görsel internetten alınmıştır.


Akşam üzeri kapım çalındı. Açtığımda sevgili eşimi karşımda buldum, gülümsüyordu.

“Hayatım, lütfen bana kıymalı börek yapar mısın?” dedi.

Ben de: “Ama hayatım, benim börek yapamadığımı sen biliyorsun, neden böyle bir istekte bulunuyorsun ki” dedim.

“ Bak! Yıllardır sana katlanıyorum. Bir gün olsun bana börek açmadın. Şöyle ağız tadıyla bir börek yedirmedin bana. Bundan sonra da bana börek yapmayacaksan seni boşamak zorundayım” dedi.

Boşamak zorundayım derken hayli ciddileşmişti. Gözlerine baktım, kıymalar akıyordu böreklerden.

“Ama hayatım, bir börek yüzünden yuvamızı yıkmaya değer mi? Ben sana ne güzel sebze yemekleri yapıyorum, onların hatırı yok mu dedim. Gel yıkmayalım yuvamızı” dedim.

 “Naaayııırrr, nolmaz, nolamaaazzz...Börek yapmasını bilmeyen bir kadınla evlilik yürümez” dedi.

Ne yapacağımı şaşırdım. Gözlerime bulutlar dolmaya başlamıştı. Birazdan sağanak yağmur başlayabilirdi. Strese girdim resmen. Sol gözüm seğirmeye başladı. Anladım kötü günler yakın.

“Nereden çıktı şimdi bu onca yıldan sonra” dedim.

Bu defa kahkahalarla gülmeye başladı.

“Sen bugün gazeteleri incelemedin sanırım” dedi.

Fırsatım olmamıştı henüz, haklıydı. Ağzından baklayı alınca araştırdım.

Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı Ayşen Gürcan’ın, “Müslüman bir kadının börek yapmasını bilmemesi halinde ailesinin dağılacağı” yönünde bir twitt attığı söyleniyordu.

CHP’li milletvekili Aylin Nazlıaka, Bakan Gürcan’a ulaşarak, börek açıklamasının doğru olup olmadığını sormuş. Bakan Gürcan ise “Böyle birşey söylediğimi düşünmüyorum. Arkadaşlarım araştırıyor” demiş.” Bu arada Bakanın sosyal medya hesaplarını da kapattığı söyleniyor. (sozcu.com.tr)

Sayın Bakanın eşinden boşanmış olduğu, üç çocuğunu kendisinin büyüttüğü de belirtilmiş hurriyet.com tr’de.

Boşanmak bir haktır. Karı, koca anlaşamıyorsa medeni bir şekilde boşanmalıdır. Asla bu konuda sayın bakana söylenecek bir sözümüz olamaz. Çocuklarını da en iyi şekilde büyütmüştür muhakkak. Bir kadın olarak kutlamak gerek.

Ancak aile denince akla; anne, baba ve çocukların aynı çatı altında mutlu-mesut yaşamaları gelir. Bu nedenle, Aile Bakanlığını, ailesi dağılmış bir kişinin temsil ediyor olması da ilginç doğrusu.

Bir aile, sağlam bir aile, bir börek yüzünden yıkılır mı hiç? Bu iddianın sadece gülünç olduğunu söylemek istiyorum.

İnsan merak ediyor, sayın bakan da börek yapmayı bilmediği için eşi tarafından boşanmış olabilir mi?

30 Ağustos 2015

 

 
Toplam blog
: 278
: 1431
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

Bir Kamu Kurumundan emekliyim. Bloğumda; yaşadıklarımı, çevremde gözlemlediğim olaylar ile kendi ..