Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Haziran '08

 
Kategori
Magazin
 

Eşim beni hiç anlamadı

Eşim beni hiç anlamadı
 

Liv Tyler/www.milliyet.com.tr


Haber Milliyet internette yayımlandı

Nermin, bu haberi mutlaka oku.

Oku ki, eşinin nasıl bir koca olduğunu anla.

Kadın dünyaca ünlü bir sanatçı.

Başrollerini Edward Norton'la paylaştığı yeni filmi 'The Incredible Hulk' ile gündemde.

Liv Tyler’dan bahsediyorum.

Güzellik dersen anlatımını bu sayfaya sığdıramam.

Alımlılık ha keza öyle.

Tanınmışlık, almış başını gidiyor.

Mal dersen inanılmaz, mülk dersen abartmalı Amerika’nın yarısı.

Yaşı hiç sorma 30.

Oğlunun bakımıyla sürekli ilgileniyor.

Evine haftada sadece iki gün temizlik için bir yardımcısı geliyor.

Yemekleri o yapıyor.

Dünya ahret bacım olsun beş yıl önce o değer bilmez Royston Langdon ile evleniyor.

Bir çocukları oluyor.

İşte olay bundan sonra değişiyor.

Liv anne olduktan sonra içindeki gücü fark ediyor.

Ama öyle değil mi? İnsan bir bebek doğurabiliyorsa, her şeyi yapabilir.

Hatta ikinciyi üçüncüyü doğurmayı bile göze alabilir.

O Royston denen adam bir kez bile çocuğun altını temizlemiyor.

Temizlemek ne, yüzüne bakmıyor.

Kucağına alıp gazını çıkarmıyor.

Deh deh oynamıyor, agu magu demiyor.

Emziğini yıkamıyor, mamasını vermiyor.

Bacım ev işlerinin yanı sıra işi, eşi ve çocuğu arasında mekik dokurken beyefendi o gece benim şu kulüp senin gününü gün ediyor.

Nermin, inanır mısın ütü bile yapmıyor.

Değil ütü yapması çamaşır yıkadığı da görülmüş değil.

Eline su sadece yüzünü yıkarken değiyor bir de yağmurda yüzü ıslandığında silmek için.

Böyle bir adamın çocuğuna pişt pişt yapmasını bekleyebilir misin?

Ya sen Nermin !

Liv gibi dengeye sokmaya çalıştığın bir özel hayatın mı var?

Evliliğin süresince kariyerin geri planda mı kaldı?

Çamaşırını mı yıkamadım?

Ütünü mü yapmadım?

Kaşı dediğinde sırtını kaşımadım mı?

Buralarıma buralarıma dediğinde oralarını yumruklamadım mı?

Yemek yapmaya diye annen ile girdiğiniz mutfakta bana imam bayıldı mı yaptınız?

Yahu iki kadının girdiği mutfaktan bir bardak çayın çıktığı görülmüş müdür?

Sevgili Liv, evliliğimiz boyunca eşim beni de hiç anlamadı.

Ama senin gibi değilim, ev onun üzerine, boşanma beni etkiler.

Sen boşan, beni etkilemez.

http://www.milliyet.com.tr/default.aspx?aType=SonDakika&Kategori=yasam&ArticleID=874980&Date=11.06.2008

 
Toplam blog
: 340
: 1591
Kayıt tarihi
: 10.03.08
 
 

Basınla ilgili bir kuruluşda çalışmaktayım. Uzun yıllar basınla ilgili konularda danışmanlık yapt..