Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Kasım '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Eşim cinsel içerikli sitelerin bağımlısı

 

“26 yaşında genç bir kadınım. Eşimle bundan 4 yıl önce evlendik.

Son zamanlara kadar aramızda büyük bir sorun yoktu. Ancak eşimin cinsel içerikli sitelere ilgi duymasıyla birlikte hayatımız değişmeye başladı.

Eşim 6 aydır eve gelir gelmez yemek bile yemeden çalışma odasına çekiliyordu.

‘Neden benimle vakit geçirmiyorsun?’ dediğimde,‘İşlerinin yoğun olduğunu evde de çalışmaya devam ettiğini,’ söylüyordu.

Yaptıkları ilişkimizi giderek kopma noktasına getirdi.

Bundan bir iki ay kadar önce o banyoya gittiği bir anda odasına girip açık olan bilgisayarından bütün gece ne yaptığını öğrenmeye çalıştım.

Ancak gördüklerim karşısında şok oldum. Odadan hızla çıktım. Neden eve gelir gelmez odasına çekildiğini anladım.

‘Acaba bu gelip geçici bir durum mu?’ diye birkaç gün bu şekilde izledim. Eşimin ayrıca birileriyle chatleştiğini de öğrendim.

Ancak bunun hiç de böyle olmadığını adeta bir bağımlılığa dönüştüğünü üzülerek gördüm.

Meğer eşim aylardır bütün vaktini cinsel içerikli siteleri izleyerek geçiriyormuş.

Bu durumu onunla konuşmaya çalıştım. Ancak bunu başaramadım. Uzun süre tartıştık.

Önce ‘Benim hayatıma karışamazsın,’ deyip kestirip attı. Ben bu ısrarımı daha sonraki günler de devam ettirince ağır hakaretlerde bulundu.

Hatta hızını alamayıp bana küfürlü mesajlar gönderdi.

Ne yapacağımı bilemiyorum. Ciddi ciddi boşanmayı düşünüyorum. Bana yol göstermenizi rica ediyorum.”

***

Değerli okurum, elbette ne yapacağınıza siz karar vereceksiniz.

Boşanma kararı önemli bir karardır. Enine boyuna düşünmeden boşanma davası açmanız hata olur.

Bu nedenle önce bir aile danışma merkezine gitmenizi öneriyorum. Onlarla görüşmeniz sonucunda bir karara varmanız daha doğru olur

***

Boşanmaya karar verecek olursanız, işte haklarınız:

*Evliliğin temeli, karşılıklı sadakat, güven ve saygıdır. Ayrıca size hakaret etmesi ağır kusurdur.

 *Eşlerden birinin bu yükümlülüklere aykırı davranması evlilik birliğini temelinden sarsar.

*Dava açmaya karar verirseniz, davanızı, evlilik birliğinin, ortak hayatı sürdürmeleri kendilerinden beklenmeyecek derecede temelinden sarsılması nedenine dayandırarak açmanızın doğru olacağını düşünüyorum.

*Ayrıca bu davada maddi ve manevi tazminatla birlikte nafaka da talep edebilirsiniz.

***

Değerli okurlarım, bana güvenerek yaşadığınız sorunları benimle paylaştığınız için çok teşekkür ediyorum

Her şeyin istediğiniz gibi olması dileğimle…

 hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 Cengiz Hortoğlu

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..