Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '16

 
Kategori
İlişkiler
 

Eşim cinsel içerikli videoları izlemeye zorluyor

“32 Yaşında bir kadınım. Eşimle 6 yıldır evliyim.

Son zamanlarda eşimin eve geldiğinde tek yaptığı bilgisayarı açıp cinsel içerikli siteleri izlemek oluyor.

Gece geç saatlere kadar bu durum değişmiyor. Onun bu siteleri izleme alışkanlığının artık bağımlılık olduğu kanısındayım.

Geçen hafta Pazar akşamı benim de kendisiyle birlikte bu sitelerdeki videoları izlemem için ısrar etti.

Ben kabul etmeyince çok sinirlendi. Uzun süre tartıştık. Ben yine de izlemeyince bana küfredip tokatlamaya başladı. Burnumu ve dudağım patladı.

Ben de valizimi alıp annemlere gittim. Şimdi onlarda kalıyorum. Aradan bir hafta geçti.

O günden beri eve dönmem için yalvarıp duruyor. Ama ben bu şartlarda evliliğimi sürdürmek istemiyorum.

Bana karşı yaptıklarının tümünü sizinle paylaşmam mümkün değil.

Cinsellikten başka bir şey düşünmeyen bir adamla evli olmanın zorluğunu anlatamam. Boşanabilir miyim? Haklarımı öğrenmek istiyorum.”

***

Değerli okurum, öncelikle şunu belirtmeliyim ki; eşinizin size zorla cinsel içerikli videolar izletmeye çalışması da size karşı uygulanan bir şiddettir.

İşte yapabilecekleriniz:

*Öncelikle gördüğünüz şiddet nedeniyle hemen rapor alın.

*Eşinizin, bu davranışları ve size uyguladığı şiddetle ilgili olarak evden uzaklaştırılmasını talep edin.

*Bu süre içinde geçinebilmeniz için eşinizden nafaka isteme hakkınız var.

*Açacağınız boşanma davasıyla birlikte maddi ve manevi tazminat isteyin.

*Kendiniz ve varsa çocuğunuz için de nafaka talep edebilirsiniz.

*Evlendikten sonra edinilen mallarla ilgili haklarınızı dava talep edin.

***

Değerli okurlarım, gelen maillerin çokluğu nedeniyle cevaplarımın gecikmesinden dolayı sizlerden çok özür diliyorum.

Sağlıklı ve mutlu kalın.

 hortogludorduncubakis@gmail.com

witter.com/cengizhortoglu

 

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..