Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '08

 
Kategori
Sevgililer Günü
 

Eşim ve ben

Eşim ve ben
 

Sevgili eşim;
Bu yazdıklarım sana, ne kadar sevildiğini anla.
Seni tanımadan önce hayalimdin, şimdi gerçeğimsin.
Yıllardır benimle evlisin.
Canımsın, birtanemsin, herşeyimsin.
Evlilik aşkı öldürür, sevgiyi bitirir derlerdi.
Yıllar geçtikce canlanıyor aşkım, yeşeriyor sevgim.
İlk öpüşmenin tadını ararsın derlerdi.
Ben ilk öpüşmemizi hatırlamıyorum.
O çok gerilerdeydi.
En son beni öptüğün dün geceydi.
Sevgili eşim;
Sevgiler gününü kutluyorum.
Akşam işten, eve gelmeni bekliyorum.
Her zamanki gibi........

 
Toplam blog
: 24
: 428
Kayıt tarihi
: 27.01.08
 
 

41 yaşındayım. Evliyim, 2 kızım var. Ev hanımıyım. Resim, müzik, moda hobilerim arasında. Eşimi, çoc..