Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Nisan '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Eşimi Kaybettim Üzgünüm...

Eşimi Kaybettim Üzgünüm...
 

Kayserili bir vatandaşımız, bilmem kaç yıllık hayat arkadaşını, karısını kaybetmiştir. Üzüntüsü derindir. Gazeteye bir vefat ilanı vermek ister ama malum genetik kodları gereği fazla masraf etmekten de kaçınmaktadır.


“<ı>Kızım, ben bir ilan vermek istiyorum ama çok para tutmasın aman.”


“<ı>Beyefendi, şu anda kampanyamız var. Altı kelimeye kadar şu kadar para” der, ilan servisinde görevli bayan.


Kayserili vatandaşımız ilan metnini yazdırır:


“<ı>Eşimi kaybettim üzgünüm.”


Görevli bayan, adamı uyarma ihtiyacı hisseder:


“<ı>Amcacığım, burası üç kelime oldu. Altı kelimeye kadar aynı para, üç olunca yarı fiyat olmayacak yalnız.”


Kayserili kısa bir süre düşünür ve “<ı>yaz o zaman kızım” der:


“<ı>Eşimi kaybettim üzgünüm, satılık Toyota var.”


* * *


İşte hadise budur değerli dostlar. Buradan, bu vesile ile tüm Kayserili okurlarımızı sevgi ve saygı ile selamlıyorum. Ve bu fıkra ya da yaşanmış olay aklıma her geldiğinde Türk kamusal hayatının ve Türk sivil toplum yaşamının en tepelerindeki iki vatandaşımızın doğum yerleri aklıma geliyor.


Biri, Türkiye Cumhuriyeti Cumhurbaşkanı Abdullah Gül ’dür ki Türk devlet yapılanmasının en tepesindeki isimdir.


Diğeri de Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) Başkanı Rifat Hisarcıklıoğlu ‘dur. Kendileri de Türkiye ‘deki sivil toplum kuruluşlarının ciddi bir miktarının bağlı bulunduğu, ülkenin en büyük sivil toplum çatı örgütünün tepe ismidir.


Her iki şahsiyet de Kayserili’dir.


Şöyle bir düşünüyorum da, yakın zaman önce, evimi satmak için göbeğim çatladı. Bir kez olsun da aklıma gelmedi, şuradan benzer bir başlık atmak.


Mesela “<ı>Komutanım Şehit Oldu, Karşıyaka’da Satılık Harika Daire”. Sahi neden düşünemedim ben bunu yahu? Yazmıyor ki kafa kağıdında, doğum yeri Kayseri.

 
Toplam blog
: 898
: 3759
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

İzmir'de yaşıyorum.    Çok uzun yıllar öncesinden başlayıp, hiç ara vermeden bugünlere kada..