Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '15

 
Kategori
İlişkiler
 

Eşimin komşulara neler anlattığını biliyor musunuz? Pes

“Eşimle 5 yıl önce evlendik. İki çocuk babasıyım. Onunla birbirimizi severek evlenmemize rağmen şu anda ondan nefret ediyorum. Ne yapacağımı da bilemiyorum.

Uzun zamandır, işe gitmek için evden çıktığımda karşılaştığım komşuların bana karşı alaysı bakışları beni çok rahatsız ediyordu.

Ancak buna pek bir anlam veremiyordum. Bunun nedenini geçtiğimiz hafta öğrendim. Bir komşu ismini vermeden beni telefonla arayarak uyardı.

Meğer eşim yatak odasındaki yaşadıklarımız dahil her şeyi komşulara anlatıyormuş.

Beni arayan komşu eşimi defalarca uyardığı halde sözünü dinletememiş.

Artık vicdanen çok rahatsız olduğu için dayanamayıp beni aramaya karar vermiş.

Önce inanmadım. Ama o kadar özel şeyler biliyor ki eşim anlatmamış olsa bunları bilmesi mümkün değil.

O günden itibaren eve gitmiyorum. Bir arkadaşımın evinde kalıyorum.

Eşimi de arayıp bu durumu konuşmadım. Sadece eve bir süre gelmeyeceğimi bildirdim.

İki küçük çocuğum var, ancak bu durum dayanılabilir gibi değil.

Bana bir yol gösterin, ne yapmalıyım?”

***

Değerli okurum, bu gerçekten asla yapılmaması gereken bir davranış. Eşler arasındaki sırların veya sadece eşleri ilgilendiren özel konuların bir başkasına anlatılması evlilik birliğini temelinden sarsar.

Bence yapmanız gereken, eşinizi karşınıza alıp konuşmanızdır. Belki o da yaptığı hareketin ailenize ne denli zarar verdiğinin farkında değildir.

Eşinizin yaptığı bu hareket, evliliğin olmazsa olmaz koşulu olan güveni zedeler.

Eşinize bu yaptığı hatanın ne anlama geldiğini tek başınıza anlatamazsanız, birlikte bir aile danışma merkezine başvurmalısınız.

Tüm bunlardan sonuç alamazsanız, “Evlilik birliğinin, ortak hayatı sürdürmeleri eşlerden beklenmeyecek derecede temelinden sarsılması” nedenine dayanarak boşanma davası açabilirsiniz.

***

Her şeyin istediğiniz gibi olması dileğimle…

Cengiz Hortoğlu

hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..